Katarina: Ouch det låter otrevligt värre
om de inte svarar dig och undviker dina frågor på ett sånt sätt då kanske man bör vara lite orolig. Det handlar ju om rätt mycket pengar för sån hårdvara och det är ingenting man vill förlora på något sätt. Jag måste nog fundera lite mer på detta innan jag bestämmer mig för vilken butik jag ska välja eller om jag ska ta det säkra före det osäkra och ändå köpa det här i Sverige fast det kostar betydligt mer här..
Tack för din varning, jag uppskattar det.
Johan: Ja jo jag såg också att de verkar vara samma ägare till båda företagen och det fick mig att fundera lite på varför de driver två butiker istället för en. Intressant hur det ändå funkade bra för dig men inte för Katarina, det gör det hela en aning besvärligare. Jag surrade med butiken på Msn för att kolla läget lite och jag fick korrekta svar på mina frågor direkt då, också angående eventuella reparationer osv. Hm det krävs lite mer fundering på detta än vad jag först tänkte.
Tack för kommentaren.
/ Magnus