Annons

Uddevalla/Fotokompis

Produkter
(logga in för att koppla)

Agni

Aktiv medlem
Halloj Uddevallabor med omnejd!

På lördag den 30 april kl 13 kommer jag finnas på Yerba Kulturbokhandel i Uddevalla för att plocka ner några av mina Fotografier som hängt där under aprilmånad!

Vill någon här från FS träffa mig där, ta en fika och prata om bilderna innan jag monterar ner de så är ni Välkomna :) ! ( Monterar ner de vi 13.30 )

Naturligtvis kan ni se bilderna både imorgon fredag och lördag fm om ni inte vill träffa mig :) HA HA!

Kanske vi ses! Välkomna :) / Agneta Gelin
 
Egentligen borde jag väl inte ägna detta någon enda stavelse, då jag pinsamt nog inte lyckats få ändan ur vagnen och pallra mig iväg till Yerba under utställningstiden. Men jag ska väl försöka (peppar, peppar) på lördag i alla fall.

Kanske vi ses då!
 
Ska väl lite till skams säga att jag får hålla med Kijana om ändan och vagnen. Men jag gör gärna ett försök att få tid över till ett besök i sista stund. Som redan skrivits, kanske ses vi då.

/Daniel
 
Så kul Kenneth att du kom till Yerba :)! Det var intressant att höra din betraktelse om bilderna och utställningen. Hoppas du fick många spännande bilder i Götet! :) / Agneta
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.