Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

U21 Sverige-Serbien

Produkter
(logga in för att koppla)

appel79

Aktiv medlem
Jag har fått ackreditering till U21 matchen mellan Sverige-Serbien imorgon, och undrar om ni har några tipps som kan vara bra att ha med sig imorgon?

Utrustning har jag, och har även lånat för att kunna få ut så mycket som möjligt av fotograferingen. Vad bör jag tänka på? Kommer vi att få möjlighet till lagbilder? eller kommer dom bara att stå på ett led.

Ja allt som kan hjälpa mig vore bra att veta innan jag beger mig till matchen imorgon.

appel79 skrev:
Jag har fått ackreditering till U21 matchen mellan Sverige-Serbien imorgon, och undrar om ni har några tipps som kan vara bra att ha med sig imorgon?

Utrustning har jag, och har även lånat för att kunna få ut så mycket som möjligt av fotograferingen. Vad bör jag tänka på? Kommer vi att få möjlighet till lagbilder? eller kommer dom bara att stå på ett led.

Ja allt som kan hjälpa mig vore bra att veta innan jag beger mig till matchen imorgon.

Om du har två hus;
Ett ljusstarkt tele >200-400mm samt en 70-200 under matchen. Efter matchen en vidvinkel och ~70-200 för porträtt.

Så vill jag gärna ha det, andra kan säkert ha andra preferenser.

Lycka till, och visa gärna upp lite när du kommer hem igen.

Utrustningen har jag, 70-200 2,8 IS + 2 X Konverter samt en 17-40 4L till presskonferansen efter matchen.

Skickar med en bild från träningen idag som var på min egna hemma plan Halvorstorps IP.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar