Annons

Tyska fotohandlare på nätet?

Produkter
(logga in för att koppla)
Beg. kamerautrustning handlas privat mellan 4 ögon, tar bilen dit eller skickar bud med ngn jag känner.
Förbrukningsmaterial handlar jag hos Scandinavian photo. Anledningen är enkel, det är nästgårds och jag får bra pris av dem för att vi känner varandra. De har en enorm kunskapsbasis.

Erik Schalin skrev:
Beg. kamerautrustning handlas privat mellan 4 ögon, tar bilen dit eller skickar bud med ngn jag känner.
Förbrukningsmaterial handlar jag hos Scandinavian photo. Anledningen är enkel, det är nästgårds och jag får bra pris av dem för att vi känner varandra. De har en enorm kunskapsbasis.

Huh ... handlar AC Photo bara med begagnade prylar eller missförstog jag dig där?

/Johan

Jag har handlat nya prylar från AC-foto i Tyskland vid ett par tillfällen och det har fungerat utmärkt. Faktum är att jag har köpt nästan all min utrustning därifrån. Inga problem alltså!

Jag kan bekräfta vad Jonas säger. Jag har handlat från flera olika tyska nätbutiker och AC-foto har helt klart varit bäst. Jag fick grejerna inom en vecka och de transporterades ända hem till dörren utan extra kostnad. Om man kan tänka sig att betala med kreditkort kan jag även rekommendera http://www.fotokoch.de/ förutom de som tidigare nämnts i tråden. (Ny-camera har också bra service.)

Skippade beställningen från Technikdirekt och tog det via AC-Foto istället. Med lite flyt har jag prylarna på torsdag eller fredag.

Tack för alla tips!!

/Johan

ANNONS