Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tysk begagnat-sajt?

Produkter
(logga in för att koppla)

Merlin

Aktiv medlem
Någon som har tips på affär i Tyskland som handlar med begagnade fotoprylar och som dessutom skickar till Sverige?

Lyfter tråden lite.. Det måste väl finnas fler företag som säljer begagnat? (Mest manuellt på Photodose...)
Finns det nackdelar med att handla beg från tyskland?

/Stefan

Börja med att kolla under "länkar" och den halva miljonen trådar som finns i forumet...
Mvh/Gunte..

gunte skrev:
Börja med att kolla under "länkar" och den halva miljonen trådar som finns i forumet...
Mvh/Gunte..
Helt riktigt Gunte! Nu tycker jag ju dock att jag precis gjort detta. På länksidan Begagnatmarknaden (Världen) finns 1 länk till en butik i Tyskland och de har för närvarande 5 Canon-prylar. Kan inte se på deras sida att de skickar till Sverige, men det kanske de gör.
Däremot får du gärna ge mig en länk av alla de halva miljonen trådar i forumet som du anger. Själv kan jag inte hitta någon annan begagnatbutik än ebay.de... (som ju inte är en butik)

På e-bay.de annonserar mängder av begagnatbutiker i tyskland, annars kanske du ska köpa en tysk fototidning och bläddra lite i.
Det brukar vara gott om annonser i dom och de flesta kan nog tänksa sig skicka till Sverige om du bara betalar i förskott.

ANNONS