Annons

Tyck till om min portfolio

Produkter
(logga in för att koppla)

Spygg

Aktiv medlem
Nu har jag äntligen fått arslet ur vagnen och lagt upp en portfolio-sajt. Ni hittar den på www.pernorman.se - så surfa gärna runt lite där bland mina bilder och tyck sedan till i tråden här.

Ser helt okej ut! Dock så gillar jag inte den fonten du valt direkt, blir ganska svårläst tyvärr.

Tack för kommentar. Jag är medveten om att Courier inte är särskilt lättläst - särskilt inte i den storleken, men jag valde trots detta att ha den då jag tyckte den passade bäst in i den övriga designen. Sen är ju förhoppningsvis de flesta texterna tillräckligt korta för att man ska kunna traggla sig igenom dem ändå.

Äh förresten - man ska lyssna på kritik! Du har helt rätt i oläsbarheten i fonten, så nu har jag bytt till en mer lättläst variant (Verdana). :)

Skitfint.
Du presenterar dig själv i starka kontraster, dina alster visar också dessa kontraster.. den rödatråden är lysande röd här.. flott !!
MVH Niclas,

Tycker sidan är jäkligt snygg! Ett litet tips till kontaktsidan bara, att lägga ut e-posten sådär öppet kan resultera i hur mycket spam som helst. Jag skulle föreslå ett kontaktforumulär istället.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar