Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Trasigt minneskortinterface canon400d?
- Trådstartare Tvspelsweb
- Start datum
Allemyr
Aktiv medlem
Om du har kameran på stativ så är live view rätt skönt. Blir väldigt smidigt att sätta skärpan manuellt.
EF-s 60 makrot tycker jag verkar vara perfekt till dina ändamål. 450D eller 400D fungerar likvärdigt å ger fin bildkvalité där har du inget att vinna med en 40D tex. 1000D kan säkert också fungera men den är väldans liten, vilket kan vara ett plus. Men tycker du är inne på rätt spår hur som.
Angående garantin så är det ju 3 års i Sverige om den är inköpt här.
Canon RCC finns ju i GBG ngn annan har jag tyvärr inte erfarenhet av, men sök lite bland alla trådarna så hittar du säkerligen ngt i närheten.
EF-s 60 makrot tycker jag verkar vara perfekt till dina ändamål. 450D eller 400D fungerar likvärdigt å ger fin bildkvalité där har du inget att vinna med en 40D tex. 1000D kan säkert också fungera men den är väldans liten, vilket kan vara ett plus. Men tycker du är inne på rätt spår hur som.
Angående garantin så är det ju 3 års i Sverige om den är inköpt här.
Canon RCC finns ju i GBG ngn annan har jag tyvärr inte erfarenhet av, men sök lite bland alla trådarna så hittar du säkerligen ngt i närheten.
apersson850
Aktiv medlem
Live view är just en av skillnaderna mellan 400D och 450D. Det saknas på 400D, men kom med på 450D.
Jag tycker EF-S 60 mm f/2,8 macro USM är perfekt till den sorts bilder du beskriver, på en kamera som 450D eller liknande.
Jag tycker EF-S 60 mm f/2,8 macro USM är perfekt till den sorts bilder du beskriver, på en kamera som 450D eller liknande.
apersson850
Aktiv medlem
Jaha? Jag håller mig till en sort, jag. Alltför förvirrad för att kunna hålla reda på två.