Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Tröga inställningshjul på a99
- Trådstartare Trued
- Start datum
Trued
Aktiv medlem
Har varit småtröga över en längre tid, nu började jag att irritera mig på det. När man är konstnärlig får inte oprecisa hjul störa processen. Det som störde mig var Scandinavians personal när de tog emot kameran. Har skrivit till dem om den händelsen. Hoppas att de lär upp sin personal i kundbemötande.... (Stockholms butiken)
unoengborg
Aktiv medlem
Inlämnad på Scandinavian Photo där den köptes. Deras mottagningsservice har mycket förbättringspotential, eller är en stor utmaning som man säger nuförtiden.
Blir nyfiken, vad hände?
Trued
Aktiv medlem
Uno,
Försäljerskan hade fräckheten att frågasätta huruvida inställningshjulen var tröga eller ej. Hon var tvungen att kontrollera mot en ny kamera. Jag vet har ägt massor med tandhjulskameror.
Uttalade: -Jasså den är begagnad. Precis som det skulle göra någon skillnad på reparation/bemötande. (Den köptes begagnad av Scandinavian för 2 månader sedan)
Inlämningskvittot som hon knackade med länge blev riktigt fel.
Jag bad om att verkstaden skulle göra en systemkontroll av kameran det kom inte med på kvittot.
Ej heller att kameran lämnades in med vertikalgreppet monterat.
Slutligen stoppades kameran i en papperspåse som ställdes balanserades på en papperskorg ca. 60cm ovanför golvet. Jag påtalade att jag själv aldrig skulle vara så ovarsam med mina grejor. Varvid påsen ställdes på golvet.
Summa summarum; ett tråkigt kundbemötande.
Försäljerskan hade fräckheten att frågasätta huruvida inställningshjulen var tröga eller ej. Hon var tvungen att kontrollera mot en ny kamera. Jag vet har ägt massor med tandhjulskameror.
Uttalade: -Jasså den är begagnad. Precis som det skulle göra någon skillnad på reparation/bemötande. (Den köptes begagnad av Scandinavian för 2 månader sedan)
Inlämningskvittot som hon knackade med länge blev riktigt fel.
Jag bad om att verkstaden skulle göra en systemkontroll av kameran det kom inte med på kvittot.
Ej heller att kameran lämnades in med vertikalgreppet monterat.
Slutligen stoppades kameran i en papperspåse som ställdes balanserades på en papperskorg ca. 60cm ovanför golvet. Jag påtalade att jag själv aldrig skulle vara så ovarsam med mina grejor. Varvid påsen ställdes på golvet.
Summa summarum; ett tråkigt kundbemötande.