Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tråd/fjärrutlösare till 350D och 300V

Produkter
(logga in för att koppla)
Visst finns det en sådan och grymt billig är den också. Deltashoppen har en trådlös fjärrkontroll för bara 199 kronor (tillfälligt slut men beräknas finnas i lager från 3 oktober).


Här kan du se vilka kameror den passar till.

Jag har den inte själv, men jag har beställt en Adidt trådutlösare till min 10D. Min erfarenhet av Deltashoppen är att de hade bra service och bra priser.
 
Koden

Hej
Finns inte "koderna" för ir-fjärrkontrollen ute, isåfall kan man ju programera vilken multifjärrkontroll som helst, finns ju att köpa väldigt billigt
/Daniel
 
Hej igen!
Tack för alla bra svar. Ja, en trådlös för det nog bli, känns som det bästa alternativet om man själv vill vara med på bild. Det får nog bli en sådan från deltashoppen som Hans tipsade om! Tackar för det
 
Trådlöst till 20 D

Fåe väl fråga igen. Finns det ingen t¨ådlös till en 20 D. Mina "byggkunskaper" räcker inte till för att bygga själv.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.