Annons

Toalettstol framför fontän

Produkter
(logga in för att koppla)

digitalGRIS

Medlem
Hej

Tänkte släpa fram en toalettstol framför fontänen på torget i halmstad, och sedan låta min modell sätta sig och låtsas ja ni vet. Men nu undrar jag om det finns någon riska att jag eller min modell kan bli straffade på något sätt.

Tacksam för svar / Patrik

digitalGRIS skrev:
Hej

Tänkte släpa fram en toalettstol framför fontänen på torget i halmstad, och sedan låta min modell sätta sig och låtsas ja ni vet. Men nu undrar jag om det finns någon riska att jag eller min modell kan bli straffade på något sätt.

Tacksam för svar / Patrik
Tja, naken får man väl inte vara på allmän plats, har jag för mig?

Jag har plåtat värre och mer nakna grejor än så. Kör ni på. Svensken fnyser kanske ogillande, men ingen bryr sig.

Förargelseväckande beteende ger ca 300 i böter i värsta fall och för en sådan bild är det värt !!!

/ NIKLAS

IFo, IDO eller Gustavsbersstol?

digitalGRIS skrev:
haha. men men det löser sig nog.

Finns ett ordstäv om det. ...... sa hon som ....i handfatet.

Just nu var det reklam för Sverigelotten och där står en snubbe i bara kallingarna.

Det påminner mig om när jag för länge sedan skulle göra en artikel om framtiden med mobiltelefonen och att alltid vara tillgänglig. En bild måste jag ha. Lånade en tjej från restaurangen bredvid och hon hoppade glatt in på toan med telefonen och låtsades notera på rullen.

Tror det var min första bild som blev publicerad.

Du kan anställa mig som bodyguard. Jag är visserligen en riktig sparris men kan snacka ihjäl vem som helst om det behövs. Det ger dig tid att hinna plåta :D

Välj rätt dag så fixar det sig nog. Dom enda jag kan tänka mig bråkar är kommualarbetare om dom är satta att sköta fontänen. Dom jobbar väl knappast helg? Ett bra tips är att skaffa ett par såna där oranga koner att spärra av med så verkar det seriös i många människors ögon :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar