Annons

Tips till hemsida

Produkter
(logga in för att koppla)

mats lindfors

Aktiv medlem
Tack för inspirationen! Nu har jag insett att jag borde föregå med gott exempel och ha en beskrivning på min hemsida om hur jag jobbar, fotograferar och redigerar mina egna bilder. Jag har ju sålt ett betydande antal printar under åren. Så det är något som borde vara till nytta.
 
Tack för inspirationen! Nu har jag insett att jag borde föregå med gott exempel och ha en beskrivning på min hemsida om hur jag jobbar, fotograferar och redigerar mina egna bilder. Jag har ju sålt ett betydande antal printar under åren. Så det är något som borde vara till nytta.

Din marknadsföring är inte på topp. Jag fick leta lite innan jag hittade din hemsida och den är ingen höjdare. Jag rekommenderar att söka hjälp!
 
Din marknadsföring är inte på topp. Jag fick leta lite innan jag hittade din hemsida och den är ingen höjdare. Jag rekommenderar att söka hjälp!

Tack för dina synpunkter på min hemsida! Det verkar som du har hittat en gammal nostalgisk ingång till hemsidan, inte många som gör det. Det är meningen att mina gamla kunder och besökare ska hitta den på mitt namn och känna igen sig. Bakom den döljer sig en ny modern variant.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.