Annons

Tips till bokrean önskas!

Produkter
(logga in för att koppla)

H Anders

Aktiv medlem
Om en vecka drar bokrean igång. Dela gärna med er om ni hittar några fotorelaterade böcker som är intressanta.

Nu ska jag leta. Om jag hittar något återkommer jag.
 
Eftersom trådstartaren utökade tipsen till att även innefatta allmänna boktips från bokrean så får jag passa på att tipsa om några.

Bokus har hela "På spaning efter den tid som flytt"-serien för 120kr. Ett måste om man inte redan har den.

stäppvargen av hesse. 55kr. Superbra.

adlibris har första delen av bob dylans memoarer för 50 kr.
 
VÅRA BÄSTA GI-RECEPT av OLA LAURITZSON för 89:-

till alla slörövar som inte "orkar släpa" på stativ....
 
Tipsar om 100 Solar av Michael Light.

Vet inte om den var på rea eller inte, men jag köpte den för 21 kr i en bokhandlen i Sthlm. En sökning på bokus.com nu visar att den kostar 316kr så jag antar att det var bra rea. =)

Grymt fina bilder på otroligt destruktiva och förfärliga atomsprängningar.
 
Damoor skrev:
Bokia, Bokus osv..

men kolla nu på hemsidorna, hittar du rea på fotorelaterade böcker?

Anders Hilldén, Bo Johnsson och Håkan Sällberg lyckades ju alla lista fotorelaterade böcker. Fast du kanske bara vill ha böcker med fototeknik? Men titta! Det lyckades ju Olle Julin tipsa om! ;-) Man kan ju undra vad du söker för fotorelaterade böcker egentligen? Själv grämer jag mig fortfarande över att jag missade att köpa en bok med bilder av Diane Arbus förra året även om jag fick tag på ett par av Brassai istället.
 
LupoSvedese skrev:
Anders Hilldén, Bo Johnsson och Håkan Sällberg lyckades ju alla lista fotorelaterade böcker. Fast du kanske bara vill ha böcker med fototeknik? Men titta! Det lyckades ju Olle Julin tipsa om! ;-) Man kan ju undra vad du söker för fotorelaterade böcker egentligen? Själv grämer jag mig fortfarande över att jag missade att köpa en bok med bilder av Diane Arbus förra året även om jag fick tag på ett par av Brassai istället.


hmm????
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.