Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tips till bokrean önskas!
- Trådstartare H Anders
- Start datum
H Anders
Aktiv medlem
www.bokus.se har "Sarek & Kebnekaise" av Claes Grundsten för 135:-
cowboy
Aktiv medlem
... och de har Brutus Östlings "Mellan vingspetsarna" för 116:-!H Anders skrev:
www.bokus.se har "Sarek & Kebnekaise" av Claes Grundsten för 135:-
Makten
Aktiv medlem
"Dela gärna med er om ni hittar några fotorelaterade böcker som är intressanta."Damoor skrev:
Alkemisten, skriven av Paulo Coelho
raderadmedlem
Avslutat medlemskap
Ett tips till många....
Complete Idiots Guide to Adobe Photoshop
Makten skrev:
"Dela gärna med er om ni hittar några fotorelaterade böcker som är intressanta."
Complete Idiots Guide to Adobe Photoshop
H Anders
Aktiv medlem
Damoor skrev:
Alkemisten, skriven av Paulo Coelho
Ok, jag vidgar gärna mina vyer och tar gärna emot andra tips.
meathead
Avslutat medlemskap
cowboy skrev:
... och de har Brutus Östlings "Mellan vingspetsarna" för 116:-!
Ja den boken rekommenderas starkt om man är intresserad av fågelbilder ..och för 116 Kr ..det är ju mer eller mindre gratis för den boken.
/Henrik
contender
Aktiv medlem
Eftersom trådstartaren utökade tipsen till att även innefatta allmänna boktips från bokrean så får jag passa på att tipsa om några.
Bokus har hela "På spaning efter den tid som flytt"-serien för 120kr. Ett måste om man inte redan har den.
stäppvargen av hesse. 55kr. Superbra.
adlibris har första delen av bob dylans memoarer för 50 kr.
Bokus har hela "På spaning efter den tid som flytt"-serien för 120kr. Ett måste om man inte redan har den.
stäppvargen av hesse. 55kr. Superbra.
adlibris har första delen av bob dylans memoarer för 50 kr.
Damoor
Aktiv medlem
Makten skrev:
"Dela gärna med er om ni hittar några fotorelaterade böcker som är intressanta."
Dom brukar inte ha sånna böcker på bokrean
mange78
Aktiv medlem
Damoor skrev:
Dom brukar inte ha sånna böcker på bokrean
Vilken bokrea brukar du gå på kan man undra... Jag brukar alltid hitta fotorelaterade böcker på bokrean.
Damoor
Aktiv medlem
mange78 skrev:
Vilken bokrea brukar du gå på kan man undra... Jag brukar alltid hitta fotorelaterade böcker på bokrean.
Bokia, Bokus osv..
men kolla nu på hemsidorna, hittar du rea på fotorelaterade böcker?
andreascarnesten
Aktiv medlem
Tipsar om 100 Solar av Michael Light.
Vet inte om den var på rea eller inte, men jag köpte den för 21 kr i en bokhandlen i Sthlm. En sökning på bokus.com nu visar att den kostar 316kr så jag antar att det var bra rea. =)
Grymt fina bilder på otroligt destruktiva och förfärliga atomsprängningar.
Vet inte om den var på rea eller inte, men jag köpte den för 21 kr i en bokhandlen i Sthlm. En sökning på bokus.com nu visar att den kostar 316kr så jag antar att det var bra rea. =)
Grymt fina bilder på otroligt destruktiva och förfärliga atomsprängningar.
LupoSvedese
Aktiv medlem
Damoor skrev:
Bokia, Bokus osv..
men kolla nu på hemsidorna, hittar du rea på fotorelaterade böcker?
Anders Hilldén, Bo Johnsson och Håkan Sällberg lyckades ju alla lista fotorelaterade böcker. Fast du kanske bara vill ha böcker med fototeknik? Men titta! Det lyckades ju Olle Julin tipsa om! ;-) Man kan ju undra vad du söker för fotorelaterade böcker egentligen? Själv grämer jag mig fortfarande över att jag missade att köpa en bok med bilder av Diane Arbus förra året även om jag fick tag på ett par av Brassai istället.
Damoor
Aktiv medlem
LupoSvedese skrev:
Anders Hilldén, Bo Johnsson och Håkan Sällberg lyckades ju alla lista fotorelaterade böcker. Fast du kanske bara vill ha böcker med fototeknik? Men titta! Det lyckades ju Olle Julin tipsa om! ;-) Man kan ju undra vad du söker för fotorelaterade böcker egentligen? Själv grämer jag mig fortfarande över att jag missade att köpa en bok med bilder av Diane Arbus förra året även om jag fick tag på ett par av Brassai istället.
hmm????
Per
Aktiv medlem
Damoor
Aktiv medlem
det lät intressant. Finns de ingen till Canon? =D