Annons

Tips på leverantör av fotobok

Produkter
(logga in för att koppla)

poydan

Medlem
Vi har beställt ett par fotoböcker med familjefoton genom åren från olika tjänsteleverantörer online, med foton från både mobilkamera och systemkamera, men jag har inte varit nöjd med kvalitén från någon av dessa leverantörer. Varken papper, färg- eller upplösning har haft någon högre kvalité.
Jag vet att bilderna vi har digitalt kan leverera bättre då vi har tillgång till professionell skrivare med och kvalitén där blir något helt annat. Tyvärr har jag varken tid, ork eller lust att sitta och skriva ut alla dessa bilder, beskära dem och sedan stoppa in dem i ett album.
Är det någon som har tips på en leverantör online för att trycka familjealbum som ni är nöjda med?

Det blir lättare för de som har svar att komma med om du berättar vilka du inte är nöjd med. Ingen idé att föreslå dem igen.

Det blir lättare för de som har svar att komma med om du berättar vilka du inte är nöjd med. Ingen idé att föreslå dem igen.
Jag minns inte riktigt vilket är anledningen till att jag inte namngav några. Jag kan säkert söka igenom min mailbox iofs men det var 2-3 sedan jag beställde sist.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar