Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips om förtydligande av kommentarrapportering

Produkter
(logga in för att koppla)

Joakim A

Aktiv medlem
Hejsan!

Jag undrar om det är något fatalt jag missat eller om det kan bli ett nytt delförslag till sidan:

När man får en kommentar finns det en liten länk inne på ens egen sida som "varnar" när en ny kommentar har ankommit. Kan det inte byggas upp en lite smartare funktion som visar detta på ett bättre sätt? Om folk vill ha det kvar som det är, kan det iaf vara valbart för de som vill? Jag vill svara på mina kommentarer som jag får på mina bilder och på så sätt kanske få mer konstruktiv kritik och kanske t.o.m fler kommentarer, men jag missar detta fatalt hela tiden..

I all välmening!

// Jocke

Jag är inte med riktigt på vad du menar? Är det bevakningsfunktionen?

Bevakningsfunktioner är tillgängliga för våra betalande medlemmar, då får man ett mail vid olika händelser som tex att man fått en kommentar på en av sina bilder.

clindh skrev:
Jag är inte med riktigt på vad du menar? Är det bevakningsfunktionen?

Bevakningsfunktioner är tillgängliga för våra betalande medlemmar, då får man ett mail vid olika händelser som tex att man fått en kommentar på en av sina bilder.

Aha, då är det där kruxet ligger ;) Precis den funktionen jag ville ha dvs.

// Jocke

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto