Annons

Tips om EOS 33?

Produkter
(logga in för att koppla)

Henkepenk

Avslutat medlemskap
Ska kolla på en EOS 33 imorrn.

Ska jag se efter något speciellt? Något som brukar krångla etc.?

mvh
henrik

Har själv skaffat EOS 33 för nån månad sen och jag måste säga att jag är helnöjd med den! Inget som krånglar, en kannonkamera är det!

japp!

Har haft min 33:a i 3 månader nu och jag säger som föregående talare! hel nöjd!!!

hade en eos 1000 innan så det känndes som en "lagom" kamera för mig, inte för proffsig, inte för enkel... (om man kan utrycka sig så=)

Lycka till!
Mvh///jonas

kolla så att dina objektiv passar..
jag har en eos 30 och hade problem med att bländaren inte funkade på vissa sigma objektiv...
annars är jag nöjd med min eos 30.. och det är väll i princip samma kamera.. =)

jag har en eos 33, som jag köpte augusti -01, inga problem än, köp batterigreppet också, så blir den bättre att hålla!

Eos 33 är precis samma kamera som Eos 30 med utan ögonfocus.

Min Eos 30 fungerar jättebra och jag är helnöjd med den.
Med en 28-135 IS USM + blixt har du det
"perfekta" paketet.

Du kan ju iaf känna på kameran i butiken för att bilda dig en uppfattning, prova gärna med batteripacket på, det är en enorm skillnand!

Mycket nöjd

Jag har använt min EOS 33 i 6 månader. Jag är mycket nöjd med handhavandet. Har batteripacket på som gör den mycket ergonomisk. Komplettera även med extern blixt om du fotograferar mycket i svagt ljus. Den inbygda blixtens 'flimmrande' i samband med att autiofokusen ställer in skärpan i mörka miljöer är irriterande.

Är det någon som har provat/använder handremmen man fäster mellan kameranhuset och batteripacket?
Vad heter den och är den dyr?

Remmen mellan huset och betteripacket heter handrem E-1. Den kostar 281:- hos cyberphoto. Den är inte så skön i början, innan den tänjt sig och mjukat upp sig. Svårt att komma till avtryckaren om man har den för hårt åtspänt. Men när den är inkörd så är den underbar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar