Advertisement
ANNONS
Annons

Tips om bröllopsfotograf Sandviken/Gävle

Produkter
(logga in för att koppla)

Llindberg

Aktiv medlem
Hej,

en kompis ska gifta sig i Sandviken och söker bröllopsfotograf. Har någon tips på någon bra sådan?

/Lars

Kan du inte göra det själv då? Du verkar ju ha grejjerna och att plåta bröllop är nog inte så svårt egentligen.

Iofs så kanske du hellre vill vara gäst än fotograf vad vet jag.

Llindberg skrev:
Hej,

en kompis ska gifta sig i Sandviken och söker bröllopsfotograf. Har någon tips på någon bra sådan?

/Lars

Om nu din kompis vill ha en BRA fotograf kan en väg vara att söka på www.sfoto.se Svenska Fotografernas Förbund

Vänliga hälsningar Mikael ( medlem i SFF sedan 1984)

tack liza, snällt att nämna mig! :eek:D
även om gävle inte ligger så jättelångt bort från mig så ligger det lite utanför "mitt" område.
men det finns en del bröllopsfotografer som jobbar med hela sverige som arbetsplats så det här är kanske ett tips?

Hej!

Tusen tack för svaren! Det verkar vara ont om fotografer i de trakterna. Familjen Gimlin, har de hemsida eller kan man hitta bilder av dem på nätet? Har sökt men inte hittat.

/Lars

Ett vanligt problem med den något äldre generationen av porträttfotografer, inklusive mig själv, är att de inte brytt sig att skaffa hemsida, internet och annat modetrams. Därför är telefonkatalogen ett bra hjälpmedel.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar