Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tips: Billig Kodak E100VS hos Hegethorns

Produkter
(logga in för att koppla)

Martin F

Aktiv medlem
Jag tänkte bara tipsa om att Hegethorns har mycket bra pris på E100VS just nu. Jag köpte själv en 21-pack därifrån igår.

Priset för 12-pack eller 21-pack ger 39 kr per rulle. Inte så illa tycker jag.

De hade tydligen mycket av denna film i lager just nu och rear därför ut den. Hållbarheten frågade jag om och den ska tydligen vara mars 2005.
 
Nej, 90 kr i frakt inklusive PF-avgift. Skickas som brev, fick filmerna i lådan dagen efter.

Med frakten inräknad hamnade det på 43,30 kr per rulle. Är inte det fortfarande billigt? Frakt betalar man väl överallt när man beställer?
 
Jag beställde 18 rullar film från Hegethorns och betalade bara 40kr i frakt, endast brevporto. Jag gjorde telefon-beställning och satte in pengarna på deras Nordeakonto. Jag fick filmerna dagen efter. Helt suveränt!
 
Tony, när gjorde du den beställningen?

Sist jag ville göra så (för kanske 2,5 år sen) ville de inte hantera förskottsbetalningar pga. krånglig administration.
 
Det var nog för ca en månad sedan! Jag ringde också upp dem och sa att jag ville förskottsbetala för att få ner fraktkostnaden. Det var inga problem, jag fick deras kontonummer och satte in pengarna direkt.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.