Annons

Tillgång till mörkrum

Produkter
(logga in för att koppla)

Barry

Ny medlem
Hej! Jag tycker det är synd att det inte finns fler foto-klubber i Stockholm som kan erbjuda sina medlemmar tillgång till labb. Jag letar desperat efter någon förening som har labb, om någon vet hur man ska bära sig åt om man vill ha tillgång till labb i Stockholms-området så kontakta mig gärna, eller skriv ett inlägg. Jag kan tänka mig att hyra en labb-plats, bara den inte är för dyr...alla tips är varmt välkommna. Hälsningar Anders Bergqvist, Mail: [email protected]

Fotoklubbar hittar du här:

http://www.svefo.cx/

Inne i Kamerakoktorns, YFO mfl butik sitter det ibland annonser/lappar om lab-platser.
Det tråkiga är priserna, inne i stan från ca 700 kr/mån ofta betalas det in kvartalsvis.
Jag är inte med någonstans men har varit runt och kikat lite.

Ett tips kan vara din hyresvärd eller någon av de stora uthyrarna där du bor/arbetar, jag har inte testat med min än.

I teorin borde man kunna samla några grupper här på fotosidan som privat hyr enkla källarlokaler i förorter det borde vara enkelt att hitta hyresgäster här på sidan!

Organisera mörkrums-grupp.

Bra idé det där med att samla de som är intresserade av att hyra en lokal och starta upp ett eget mörkrum. Man borde starta upp en diskussion om hur många som är kan tänka sig vara medlemmar här på foto-sidan, rimligtvis borde det vara ganska många...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar