Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Till helgen skall jag fota...

Produkter
(logga in för att koppla)
VAAAA!!!! Finns det lagsporter på is, trodde bara att det fanns lagsporter som använder gräs som underlag.
Sven-Åke

bandy här också, ikväll Dina Arena Edsbyn och FÖRHOPPNINGSVIS ABB Arena Västerås på söndag.

Senast ändrad:
Till helgen skall jag fota...

...män i långkalsonger som petar på varandra med en pinne.

Re: Re: Re: Re: Till helgen skall jag fota...

Ja, snygga bilder blir det ju i alla fall. (Min kusins son blev f.ö. nordisk juniormästare i konståkning alldeles nyss, så jag vill på intet sätt stöta mig mot "icke-boll-sporter". Det är bara den där med platt boll som jag kategoriskt avfärdar från listan över sporter. En blandning av sandlådefasoner och damasker... och alldeles för små mål!)

/En gammal bandymålis!

Re: Re: Re: Re: Re: Till helgen skall jag fota...

Petsan skrev:
Det är bara den där med platt boll som jag kategoriskt avfärdar från listan över sporter. En blandning av sandlådefasoner och damasker... och alldeles för små mål!)

/En gammal bandymålis!

Amerikansk fotboll (visserligen inte på is) borde vara nått för dig då. Bollen är inte platt och ett målområde i samma dimension som ett helt straffområde i fotboll. ;-)

Ridsportsallsvenskan Elit i Örebro på lördag. Söndag blir det volleyboll (kval till U19-SM, damer) och även lite pojkhockey.

På whiskymässan 2008 i Malmö.
Som extra plus blir det whisky-skola och lyxprovningar av bla Macallan 1967 och Highland Park 1952!

Det ni ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar