Annons

Till helgen skall jag fota...

Produkter
(logga in för att koppla)
VAAAA!!!! Finns det lagsporter på is, trodde bara att det fanns lagsporter som använder gräs som underlag.
Sven-Åke

bandy här också, ikväll Dina Arena Edsbyn och FÖRHOPPNINGSVIS ABB Arena Västerås på söndag.

Senast ändrad:
Till helgen skall jag fota...

...män i långkalsonger som petar på varandra med en pinne.

Re: Re: Re: Re: Till helgen skall jag fota...

Ja, snygga bilder blir det ju i alla fall. (Min kusins son blev f.ö. nordisk juniormästare i konståkning alldeles nyss, så jag vill på intet sätt stöta mig mot "icke-boll-sporter". Det är bara den där med platt boll som jag kategoriskt avfärdar från listan över sporter. En blandning av sandlådefasoner och damasker... och alldeles för små mål!)

/En gammal bandymålis!

Re: Re: Re: Re: Re: Till helgen skall jag fota...

Petsan skrev:
Det är bara den där med platt boll som jag kategoriskt avfärdar från listan över sporter. En blandning av sandlådefasoner och damasker... och alldeles för små mål!)

/En gammal bandymålis!

Amerikansk fotboll (visserligen inte på is) borde vara nått för dig då. Bollen är inte platt och ett målområde i samma dimension som ett helt straffområde i fotboll. ;-)

Ridsportsallsvenskan Elit i Örebro på lördag. Söndag blir det volleyboll (kval till U19-SM, damer) och även lite pojkhockey.

På whiskymässan 2008 i Malmö.
Som extra plus blir det whisky-skola och lyxprovningar av bla Macallan 1967 och Highland Park 1952!

Det ni ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar