Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Till fotomässan från Ronneby/Karlskrona..?

Produkter
(logga in för att koppla)

forstheim

Guest
Tänkte höra om det är någon från Ronneby/Karlskrona som har bestämt sig för att åka upp till Fotomässan nu i april?

Jag funderar på att åka upp, men har inte riktigt bestämt mig ännu. Kanske vi kunde samåka eller något i så fall!?

/JP

Jo, Forstheim.. Du tar kustbussen (nummer 600) till Karlshamn och hoppar av vid Scandic hotell, vet du var det ligger? Det ligger precis vid E22 så det går knappast att missa.. Vid hotellet finns en bensinmack och den macken är samlingspunkt för medlemmar från Karlshamns fotoklubb. Brukar väl bli tillräckligt många för att åtminstone hyra en minibuss..

Annars kan du alltid höra med Ronneby/Karlskrona FK om de arrangerar något till Elmia i April..

Vad skulle jag göra utan dig Botia!! :p

Jo..jag vet var Scandic hotell ligger..nu när du berättat det så... :D

Får se om jag tar buss nr 600 dit då..

/JP

Nu tänkte jag sno en tråd igen.;)
Någon som vet hur man tar sig till Elmia från västra värmland (Charlottenberg/Arvika) då? Går det tåg eller bussar?

Andreas.

Men vi får se hur många vi blir.. Är det bara ett par stycken som ska med blir det ju inte tal om att hyra en minibuss.. Det är nämligen inte alla medlemmar som är så begeistrade att de vill gå på mässa.. :mad:

(Den som är intresserad kan för övrigt notera att medelåldern i Karlshamns FK ligger någonstans runt 70-75 år, vilket antagligen säger allt..)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar