Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tidningen proffsfoto...
- Trådstartare ulltand
- Start datum
mohei
Aktiv medlem
Jag tolkar det som att man ska beställa från tidningen. Det ingår ju frakt på 100 kr.
Att det är exkl moms kanske betyder att man måste ha företag för att kunna köpa?
Kolla på tidningens hemsida också.
http://capdesign.idg.se/
Att det är exkl moms kanske betyder att man måste ha företag för att kunna köpa?
Kolla på tidningens hemsida också.
http://capdesign.idg.se/
sinduda
Aktiv medlem
maila redaktionen
Jag tror jag mailade [email protected].
Väskan leverar sedan från Network Innovation.
TotalPris inkl. allt blev 1000:-
/C
Jag tror jag mailade [email protected].
Väskan leverar sedan från Network Innovation.
TotalPris inkl. allt blev 1000:-
/C
yalazy
Aktiv medlem
Jag har mest ströbläddrat i tidningen, men jag tyckte den var ganska tråkig. En del matnyttiga tips för digitalfotografen, men väldigt mycket tester mm Inte så mycket att läsa. Den påminde mycket om datortidningar i upplägget, och jag tyckte inte att det kändes så kul i en fototidning.
wsaar
Aktiv medlem
Någon som fått sin väska genom att mejla till [email protected]?
Mejlade dit igår och beställde men fick ingen bekräftelse, men väskan kanske bara dyker upp?
Mejlade dit igår och beställde men fick ingen bekräftelse, men väskan kanske bara dyker upp?
niklasl
Aktiv medlem
Jag köpte den för att läsa om Nikon, Canon, Epson, Hasselblad och allt sånt där tekniskt mums! Någon fototidning är det väl inte fråga om - tror man det blir man besviken. Att sedan Pieter ten Hoopen fanns med är inget konstigt - det gjorde han i senaste numret av Vår Bostad också och den kan ju inte heller kallas fototidning.yalazy skrev:
Jag har mest ströbläddrat i tidningen, men jag tyckte den var ganska tråkig. En del matnyttiga tips för digitalfotografen, men väldigt mycket tester mm Inte så mycket att läsa. Den påminde mycket om datortidningar i upplägget, och jag tyckte inte att det kändes så kul i en fototidning.
yalazy
Aktiv medlem
Ja alltså, jag är iofs ingen ovän av datortidningar. Jag har prenumererat på lite olika konstant i över 10 år. När det gäller foto så är det också en hel del teknik och prylar, men ändå så mycket mer. Jag tycker det är trevligt med t ex artiklar som presenterar fotografer mer utifrån deras tankar om gestaltning än vilka datorprogram de använder. Artiklar som handlar om bilder är också trevligt i fototidningar. T ex vad man avbildar och hur och varför. Bilder ur samhälls-, politisk- historiskt perspektiv är också intressant. Nu låter jag pretentiös, det är jag inte. Det får gärna vara lättsamt och kul också.
Rena tips är jättebra och nyttiga. Det var väl att jag tyckte att det handlade väl mycket om datorprogram och mindre om t ex ljus och idéer. Även det lilla jag läst av artiklarna handlade mest om vilken utrustning man hade. T o m Pieter ten Hoopen pratade mest utrustning i Proffsfotos artikel.
Men, det hänger så klart på vilka förväntningar man har, vad man tycker om tidningen.
Rena tips är jättebra och nyttiga. Det var väl att jag tyckte att det handlade väl mycket om datorprogram och mindre om t ex ljus och idéer. Även det lilla jag läst av artiklarna handlade mest om vilken utrustning man hade. T o m Pieter ten Hoopen pratade mest utrustning i Proffsfotos artikel.
Men, det hänger så klart på vilka förväntningar man har, vad man tycker om tidningen.
Micke E-son
Aktiv medlem
Cap&Design Proffsfoto sponsrad av Canon eller? Känns rätt så vinklad för att utrycka det milt.
Två heluppslag med samma motiv från Canon digital småbild och digital H-bladare utan en kommentar om skillnaden i "fotografisk känsla" i bilderna.
Testbilderna/trycket i tidningen är väl knappt värda att kallas testbilder heller...
Två heluppslag med samma motiv från Canon digital småbild och digital H-bladare utan en kommentar om skillnaden i "fotografisk känsla" i bilderna.
Testbilderna/trycket i tidningen är väl knappt värda att kallas testbilder heller...