Annons

Tidningen proffsfoto...

Produkter
(logga in för att koppla)
Har precis beställt. Jag vill in till Jönköping men kan tyvärr inte :(
"Bara" tre år kvar till körkort...

/A\

clindh skrev:
85 kronor, prutat och klart

Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag fattade det som att man också hade rabatt på en Crumpler-väska. Men det kanske inte var som Fotosidan-medlem utan av någon annan anledning?

Tidningen har jag redan köpt. Den var ju gjuten!!
(fast jag har inte fått den än....)

//Jenny

FILM) (piratjenny skrev:
Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag fattade det som att man också hade rabatt på en Crumpler-väska.
Nej nej, det vet vi inget om. Det var Peter som sa något om någon rabatt i början här.

Jag beställde min tidning via FS häromdagen och fick den nyss i brevlådan.
Och den har en speciell lukt. :)

Det är ett erbjudande på sid 129 om att köpa Crumplerväskan för 800 kr, inkl porto men exkl moms. Ord. pris är 1312 kr exkl moms.

Scandinavianphotos Göteborgsbutik hade senast i måndags ett helt bord med crumblerväskor i olika storlekar till minst 50% nedsatt pris.

Bla hade dom Tall-e modellen för 350:-

dock var det väldigt begränsat i vilka färger som fanns, mest bruna och få svarta.

Jag har en röd Tall-e Själv är är väldigt väldigt nöjd. Köpt den på YFO i Göteborg :)

Hej,

jag funderar på att köpa Proffsfoto.
Du som har läst tidningen - vad tycker du om den?

Mvh/Anders

Toppen!

Men det beror lite på vad man är ute efter. Den har ju lite matnyttigt som färghantering och lite artiklar om olika fotografer och firmor förrutom alla jämförelser och tester av systemkameror.

Läsvärd!

Idag, en vecka efter att jag fick tidningen, fick jag ännu ett nummer med en ny faktura! Någon annan som råkat ut för detta..?

/Pontus

Fanns det något slutdatum på erbjudandet om Crumpler-väskan i tidningen?

Har sent insett att mitt nästa möbelinköp bör bli en bra och snygg fotoväska för att ersätta de tre skräpiga jag har och erbjudandet i tidningen låter lite intressant.

(hoppas återuppväcka några gamla bevakningar :) )

Läsvärd!

Idag, en vecka efter att jag fick tidningen, fick jag ännu ett nummer med en ny faktura! Någon annan som råkat ut för detta..?

/Pontus

Jag med!

men i mitt fall kan jag i ivern ha gjort olika beställningar utan att komma ihåg det, så jag ska inte skylla på dem....tror jag...

picturethis.nu skrev:
Jag med!

men i mitt fall kan jag i ivern ha gjort olika beställningar utan att komma ihåg det, så jag ska inte skylla på dem....tror jag...

Jag vet med bestämdhet att jag bara beställt en, men farsan ville ha en också så jag betalade båda fakturorna... ;-)

/Pontus

ANNONS