Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tidningen proffsfoto...
- Trådstartare ulltand
- Start datum
andreasc89
Avslutat medlemskap
Har precis beställt. Jag vill in till Jönköping men kan tyvärr inte
"Bara" tre år kvar till körkort...
/A\
"Bara" tre år kvar till körkort...
/A\
piratjenny
Avslutat medlemskap
Vad kostar den med Fotosidans rabatt??Segeson skrev:
Säljs den med Fotosidans rabatt även på mässan.
//Jenny
piratjenny
Avslutat medlemskap
clindh skrev:
85 kronor, prutat och klart
Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag fattade det som att man också hade rabatt på en Crumpler-väska. Men det kanske inte var som Fotosidan-medlem utan av någon annan anledning?
Tidningen har jag redan köpt. Den var ju gjuten!!
(fast jag har inte fått den än....)
//Jenny
Den köper jag på Elmia. Ska du dit? Jag åker på fredagen.FILM) (piratjenny skrev:
Tidningen har jag redan köpt. Den var ju gjuten!!
(fast jag har inte fått den än....)
Nej nej, det vet vi inget om. Det var Peter som sa något om någon rabatt i början här.FILM) (piratjenny skrev:
Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men jag fattade det som att man också hade rabatt på en Crumpler-väska.
aptass
Aktiv medlem
Scandinavianphotos Göteborgsbutik hade senast i måndags ett helt bord med crumblerväskor i olika storlekar till minst 50% nedsatt pris.
Bla hade dom Tall-e modellen för 350:-
dock var det väldigt begränsat i vilka färger som fanns, mest bruna och få svarta.
Jag har en röd Tall-e Själv är är väldigt väldigt nöjd. Köpt den på YFO i Göteborg
Bla hade dom Tall-e modellen för 350:-
dock var det väldigt begränsat i vilka färger som fanns, mest bruna och få svarta.
Jag har en röd Tall-e Själv är är väldigt väldigt nöjd. Köpt den på YFO i Göteborg
Jesper K
Aktiv medlem
aengdahl skrev:
Hej,
jag funderar på att köpa Proffsfoto.
Du som har läst tidningen - vad tycker du om den?
Mvh/Anders
wsaar
Aktiv medlem
Fanns det något slutdatum på erbjudandet om Crumpler-väskan i tidningen?
Har sent insett att mitt nästa möbelinköp bör bli en bra och snygg fotoväska för att ersätta de tre skräpiga jag har och erbjudandet i tidningen låter lite intressant.
(hoppas återuppväcka några gamla bevakningar )
Har sent insett att mitt nästa möbelinköp bör bli en bra och snygg fotoväska för att ersätta de tre skräpiga jag har och erbjudandet i tidningen låter lite intressant.
(hoppas återuppväcka några gamla bevakningar )
picturethis.se
Aktiv medlem
Läsvärd!
Idag, en vecka efter att jag fick tidningen, fick jag ännu ett nummer med en ny faktura! Någon annan som råkat ut för detta..?
/Pontus
Jag med!
men i mitt fall kan jag i ivern ha gjort olika beställningar utan att komma ihåg det, så jag ska inte skylla på dem....tror jag...
Idag, en vecka efter att jag fick tidningen, fick jag ännu ett nummer med en ny faktura! Någon annan som råkat ut för detta..?
/Pontus
Jag med!
men i mitt fall kan jag i ivern ha gjort olika beställningar utan att komma ihåg det, så jag ska inte skylla på dem....tror jag...
Pongu
Aktiv medlem
picturethis.nu skrev:
Jag med!
Jag vet med bestämdhet att jag bara beställt en, men farsan ville ha en också så jag betalade båda fakturorna... ;-)
/Pontus
niklasl
Aktiv medlem
Helt OK fotoporr... ;-) Kommer att köpa nästa nummer med!aengdahl skrev:
jag funderar på att köpa Proffsfoto.
Du som har läst tidningen - vad tycker du om den?