Annons

Tidningen proffsfoto...

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag var och handlade den idag.

Faktiskt en väldigt trevlig upplevelse, doften av tryckfärg som slår upp när man öppnar tidningen. Ett tjock välfyllt nummer med klart mer än bara ren teknikporr.

Och för mig som dessutom är ute efter just en crumpler company embarresment så är den lilla rabatten väldigt välkommen. ;)

He, typiskt att det var just idag jag köpte tidningen då jag ändå sprang förbi en butik med den. Brukar kolla annonserna på förstasidan, men inte förrens på kvällarna. Kom den där upp publikt idag eller?

Iofs bara en tjuga i skillnad mot i butik.

Ja idag, ligger i mittkolumnen. Man kommer också kunna köpa den i vår monter på Elmiamässan.

Själv tänkte jag försöka få tag i crumplerväskan så jag kan ha den på mässan, om jag bara kan hitta vem man beställer ifrån.

Senast ändrad:
Om det var cap & design erbjudande du menade så står det i vanliga nummert att man ska maila sin beställning till [email protected]
Perfa, det stog nämligen ingenting i proffsfoto annat än att alla som köpt den var berättigad till rabatten som Cap & Design och Network Innovations i kampanjen.

Det var ju det där med rabbatten som jag tvivlar ovanstående företag är införstådda med. ;)

Hade det inte varit för det så finns det ju 3 butiker bara här i stan som har Crumpler.

clindh skrev:
Ja idag, ligger i mittkolumnen. Man kommer också kunna köpa den i vår monter på Elmiamässan.
Kalasbra, jag hittar inte den tidningen i den lilla "skitstad" jag bor i.
Säljs den med Fotosidans rabatt även på mässan.

Sen har Macoteket och Webhallen crumpler också och där finns ju butiker i stan.

Vill man gå via postorder men som går snabbt så är det ju Dustin, inwarehouse, sen såg jag att apple-store hade också.

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto