Annons

Tidningen FOTO:s nya fotosida

Produkter
(logga in för att koppla)
Tja då jag inte köpt blaskan så har jag tydligen inte tillträde heller . Vad tycker jag om det ?
Tss , lockar knappast någon att köpa tidningen i alla fall . Mer normalt vore väll att visa litegranna i alla fall ? Som "lockbete"
Om jag fattar det hela rätt så måste du minst ha köpt tidningen , men i förlängningen vara prenumereant får att få tillgång till sidan ?
Enligt min mening ett syneligen dumt upplägg .
 
Äsch så viktigt kan det inte vara så att jag lusläser tidningen efter en kod. Nä, det som behöver finnas inom foto finns här på Fotosidan.
 
Jag tycker det verkar vara ett vettigt upplägg att använda webben för att ge prenumeranterna ett mervärde.

Diskussionsforum, annonser och sånt känns inte så värdefullt, då föredrar jag så klart fotosidan.

Däremot är det mycket trevligt att de lagt ut alla artiklar sen 2002 i ett sökbart index och låtit produkttesterna bli nedladdningsbara som pdf. Det hade ju förstås varit ännu roligare om de gått ännu längre tillbaka i tiden.

Roland, koden finns tryckt bredvid adressen på plastpåsen tidningen levereras i.
 
Hur långt tillbaka i tiden går den?
Jag är ej prenumerant, får man tillgång till samma saker fast man köpt ett lösnummer?
 
Nu är väl ifs allers det förlag som ger ut FOTO. Men det hade nog varit bättre att skriva "FOTO - en tidning från Allers" eller liknande...
 
Ligger i TITLE taggen - syns i namnlisten högst upp på fönstret i webbläsaren (i alla fall i Explorer och Firefox)

/Johan
 
Det syns i de sk. titeln, dvs det som står längst uppe till vänster i webbläsaren (iaf gör det det i windows och IE samt FF)

Edit: Jag är ingen härmapa, bara lite seg på tangenterna...
 
Väldigt svårt att bedömma en sida som är helt ny negativt, det fodras nog att den har varit igång ett tag först. Mitt första intryck blir att jag tror det blir bra, och extra kul att man kan gå in och kolla tester. KOMMER NI IHÅG FOTOSIDAN NÄR DEN VAR NY! DET HAR BLIVIT LITE SKILLNAD MED ÅREN BÅDE POSITIVT OCH NEGATIVT, FAST MEST POSITIVT
 
Jag är ej prenumerant, får man tillgång till samma saker fast man köpt ett lösnummer?
Delvis. Jag var på bibblan idag och läste FOTO. Jag menar, varför betala när man kan läsa gratis. Koden på prenumerationstalongen som kommer med lösnummer ger tydligen en preview på siten. Men det är bara prenumeranter som får fullt nyttjade om jag kommer ihåg rätt.

Där kan faktiskt vara en bra ide att börja prenumerera, men jag får se. Just nu fortsätter jag läsa den gratis på bibblan.
 
Det var ju inte mycket där att titta på. Dom får helt klart hitta på något mer lockande än lite bilder/forum för prenumeranter och några gamla tester för att jag ska välja dom framför dprewiev och fotosidan ...
 
undrar när det ska komma en FOTOSIDA

inte en kameratest sida .....

/Adam
(som just nu spyr galla på alla kameratester högt och lågt)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.