Annons

Tidningar om digitalfoto?

Produkter
(logga in för att koppla)

anteleaf

Medlem
Jag undrar om det är någon som kan tipsa om bra tidningar som enbart fokuserar på digital kameror och bildbehandling och sånt.
Jag är inget proffs men inte heller helt grön. Lite lagom självlärd i Photoshop typ.
Finns det någon på svenska?

bra tidning

En tidning som jag tycker är bra heter
DIGITAL PHOTO.
det finns 2 st som heter det men den jag menar följer det med en CD-skiva också.

/Lars-åke

Är det någon som vet mer om "Digital foto"? Tidningen verkar onekligen intressant! Nån som läst den?

Hej Mårten!

Jag är också nyfis på den! Troligen har ingen läst den då första numret kommer ut 24 april. Kolla in min tidigare länk om du vill veta mer :)

//Jessica

Jo jag blev också nyfiken på tidningen digital foto, fick ett erbjudande som jag skickade efter, får tidningen och 3 program för 50 spänn eller nåt, får väl se om det är något att ha.

Det är inte samma tidning, otroligt nog...

anders84 skrev:
Jo jag blev också nyfiken på tidningen digital foto, fick ett erbjudande som jag skickade efter, får tidningen och 3 program för 50 spänn eller nåt, får väl se om det är något att ha.

Tidingen DigitalFoto ges ut av ett förlag som heter FirstPublishing. Den tidning som Anders84 syftar på ges ut av danska Bonnier som även ger ut Komputer för Alla. Den heter egentligen Bonniers DigitalFoto för Alla men använder i reklamen namnet DigitalFoto. Nu kommer det alltså två tidningar med samma namn. Smidigt :)

Japp det är den tidningen som kommer på svenska, jag vet inte, tidningen kanske inte är särskilt avancerad? men för 50 spänn kunde det vara skoj att prova, ska väl köpa digtalkamera sen, kan vara bra att läsa lite svenska tester då.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar