Annons

Test av digitalkompakter i FOTO?

Produkter
(logga in för att koppla)

ekequist

Aktiv medlem
Hej alla!

Farsgubben fyller 60 på söndag och vi har tänkt att köpa honom en digitalkompakt att leka med. För att få en överblick över utbudet och vad som rekommenderas så tänkte jag börja med att kika i FOTO, jag har för mig att de hade ett digitalkompakt-test för inte sååå länge sedan. Jag är prenumerant sedan länge men kan inte hitta nummret med testet. Är det någon som kan hjälpa mig? Finns det någon som vet vilket nummer av FOTO det är med i?

Häls Martin
 
Va? Är jag så blind?;) Jösses...

Hmm...vänta nu...jag trodde att det bara var vanliga kompakter med i det testet, testade de digitalkompakter också?

/Martin
 
Hehe, nu är det jag som är blind. Missade helt ordet "digital". Sorry.

Jag kan inte minnas att de haft något stortest av digitalkompakter. Brukar de inte bara köra ett par modeller mot varandra i varje nummer istället?
 
Jo Jim, du har nog rätt...jag minns troligtvis fel. Jaja...det får bli en Nikon 2100...ett säkert kort.;)

Tack ändå!

/Martin
 
Köp en Coolpix885

istället för 2100:an!
Eller den billigare 775:an.

Har själv en 2500 och jag sitter och suktar efter en 885:a. Cyberphoto har en kampanj med bra priser på dessa modeller.
http://www.cyberphoto.se
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.