Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
temperatur på D70
- Trådstartare Erik-J
- Start datum
Trracer
Aktiv medlem
Erik-J skrev:
Tänkte bara kolla om någon vet mellan vilken temperaturer garantin på Nikon D70 täcker?
Vet att Canon klarar sig mellan 0-40 grader.
Känns ganska vesäntligt med tanke på att jag funderar på att flytta till Luleå, och efter hösten åka till Indonesien.
Driftmiljö 0 till +40 grader C, mindre än 85% luftfuktighet, allt enligt manualen (sid 204 i svenska manualen)
chry
Aktiv medlem
Erik-J skrev:
Känns ganska vesäntligt med tanke på att jag funderar på att flytta till Luleå...
Hörru, tror du att det är en annan klimatzon!? Vintern är väl lite längre, men du hade väl inte tänkt bo i en igloo, eller?
Micke R
Aktiv medlem
Kyla???
Bor i Luleå och jobbar med professionella videokameror som också har undre arbetstemperatur på 0 grader. Har aldrig hört att garantin skulle upphöra att gälla när man filmar ute med dom under vinterhalvåret.
Är det någon här som har drabbats av det när det gäller digitalkameror eller andra semiprofessionella slr-kameror?
Fick min D70 innan påsk och har redan varit ute på isen med den.
Bor i Luleå och jobbar med professionella videokameror som också har undre arbetstemperatur på 0 grader. Har aldrig hört att garantin skulle upphöra att gälla när man filmar ute med dom under vinterhalvåret.
Är det någon här som har drabbats av det när det gäller digitalkameror eller andra semiprofessionella slr-kameror?
Fick min D70 innan påsk och har redan varit ute på isen med den.
Bilagor