Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Temafoto i Stockholm söndag 19/9
- Trådstartare leoni72
- Start datum
HooX
Avslutat medlemskap
Tack för igår allihopa, det var superskoj
Ledsen att jag var tvungen att smita mitt upp i det hela, vart snabbt hämtad för att hinna plåta politiker i kista klockan 3 - fick veta det typ halv tre och kompis va i city med bil bara några minuter efter att han fråga om jag kunde fota det..
Men jag hade ju ändå hunnit fota klart det jag skulle så här kommer mina 3 första.
1.Val
2. Löv
3. Kallt - (Han måste ju ha varit riktigt kall innan han fick låna mössan.)
Ledsen att jag var tvungen att smita mitt upp i det hela, vart snabbt hämtad för att hinna plåta politiker i kista klockan 3 - fick veta det typ halv tre och kompis va i city med bil bara några minuter efter att han fråga om jag kunde fota det..
Men jag hade ju ändå hunnit fota klart det jag skulle så här kommer mina 3 första.
1.Val
2. Löv
3. Kallt - (Han måste ju ha varit riktigt kall innan han fick låna mössan.)
Bilagor
HooX
Avslutat medlemskap
Nästa tre i ordningen:
3. Förändring - Blomväxten håller på att äta upp fönstret och hela kyrkan.
4. Mörkt - i Stockholms undre dunkla mörka värld.
5. Livlig - kan en rosa kanin mitt i city vara annat än livlig
3. Förändring - Blomväxten håller på att äta upp fönstret och hela kyrkan.
4. Mörkt - i Stockholms undre dunkla mörka värld.
5. Livlig - kan en rosa kanin mitt i city vara annat än livlig
Bilagor
HooX
Avslutat medlemskap
och dom sista tre.
Alla bilder finns även i 800px storlek på min webb, så kan man kika på dom utan,
400px begränsning och komprimering..
7. Blöt - En blöt regnbåge.
8. Orange - Ett välldans virrvarr av oranget på mittentantens jacka.
9. Reflektion - Helt klart så sitter hon och reflekterar över något i sin dator, kanske något om det vi ser i reflektionen ovanför henne.
Alla bilder finns även i 800px storlek på min webb, så kan man kika på dom utan,
400px begränsning och komprimering..
7. Blöt - En blöt regnbåge.
8. Orange - Ett välldans virrvarr av oranget på mittentantens jacka.
9. Reflektion - Helt klart så sitter hon och reflekterar över något i sin dator, kanske något om det vi ser i reflektionen ovanför henne.
Bilagor
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Tack för trevlig träff, kul att behöva tänka lite mer vid fotandet. Mina bilder:
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
leoni72
Aktiv medlem
Vinnare i temafotorundan söndagen den 19/9.
Hej hopp!
Ja då var det dags att kora vinnaren i temafotorundan. Det var svårt och delvis nervöst att bedöma andras bilder, men även roligt att få vara på ”andra sidan”
”Med en bra blandning av människor, saker och detaljer på ett genomtänkt sätt och med en originalitet som ger det där lilla extra.”
Så GRATTIS Tobbe. All ära till dig!
/Hälsningar Tina och medhjälparen Jon.
Hej hopp!
Ja då var det dags att kora vinnaren i temafotorundan. Det var svårt och delvis nervöst att bedöma andras bilder, men även roligt att få vara på ”andra sidan”
”Med en bra blandning av människor, saker och detaljer på ett genomtänkt sätt och med en originalitet som ger det där lilla extra.”
Så GRATTIS Tobbe. All ära till dig!
/Hälsningar Tina och medhjälparen Jon.
Martin Gunnarson
Aktiv medlem
Grattis från mig också!!