Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tas bilder bort frånGalleri FS

Produkter
(logga in för att koppla)
Vi plockar aldrig bort dem, men har du själv avpublicerat eller raderat bilden är den borta även i Galleri FS

Vi plockar aldrig bort dem, men har du själv avpublicerat eller raderat bilden är den borta även i Galleri FS

Hej jag har själv inte avpublicerat ngn bild men däremot gått från Guld till bronsmedlemskap där Fotosidan tagis sig rätten att slumpmässigt? välja att avpublicera bilder...

Den bild som jag faktiskt fått med i galleri FS hade jag naturligtvis velat ha kvar...

Märkligt förfarande tycker jag

S

Hej jag har själv inte avpublicerat ngn bild men däremot gått från Guld till bronsmedlemskap där Fotosidan tagis sig rätten att slumpmässigt? välja att avpublicera bilder
Aha. Ja det stämmer, det är dock inte slumpmässigt, det är ens äldre bilder som avpubliceras om man har för många för medlemsnivån.

"Endast de 200 senast uppladdade bilderna visas nu, då du har fler bilder uppladdade än vad som ingår i din medlemsnivå."

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar