Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tapatalk verkar gått sönder

Produkter
(logga in för att koppla)

afe

Aktiv medlem
Först trodde jag det bara var Erland, men nu verkar det som om de flesta som använder Tapatalk och citatfunktionen genererar trasiga inlägg.

Kanske något att se över (eftersom det första man ser när man går in på FS från en iPad är man kan använda Tapatalk) :)

Först trodde jag det bara var Erland, men nu verkar det som om de flesta som använder Tapatalk och citatfunktionen genererar trasiga inlägg.

Kanske något att se över (eftersom det första man ser när man går in på FS från en iPad är man kan använda Tapatalk) :)
Inte hört om felet, men skall kika. Testar ett svar själv här via Tapatalk för att se hur det blir.

Knepigt. Redigerade jag inlägget via webben vart det rätt sedan, utan att korrigera något i texten. Får luska med Tapa om det är något känt problem.

Det ser som sagt helt rätt ut om man redigerar, men googlar man verkar problemet förekommit tidigare.

Ja, om inte du gjort några ändringar här och eftersom problemet tillager lär det vara Tapatalk som pillar sönder nåt i sin senaste version.

Nä inte pillat på deras kod alls. Ser vad som blir felK det finns en cache för inlägg som inte expanderar citat till HTML när Tapatalk postar - som det normalt görs.

Tror jag fick bort reklamen för Tapatalk iallafall...

Jag är på semester egentligen så har besparats icke-kritiska felrapporter - men kan inte hålla mig ifrån forumet... :)

När jag skriver för snabba inlägg med Tapatalk får jag ett felmeddelande om att det måste gå minst 60 sekunder mellan varje postning. Det felmeddelandet har helt klart fel teckentabell. Har försökt ta en skärmdump men inte lyckats än.
Kan det vara felmatchade teckentabeller som spökar?

Kanske har med version att göra. Enligt uppgift sedan länge ska stödet för Tapatalk tas bort helt från FS.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar