Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Tapatalk verkar gått sönder
- Trådstartare afe
- Start datum
Inte hört om felet, men skall kika. Testar ett svar själv här via Tapatalk för att se hur det blir.Först trodde jag det bara var Erland, men nu verkar det som om de flesta som använder Tapatalk och citatfunktionen genererar trasiga inlägg.
Kanske något att se över (eftersom det första man ser när man går in på FS från en iPad är man kan använda Tapatalk)
Knepigt. Redigerade jag inlägget via webben vart det rätt sedan, utan att korrigera något i texten. Får luska med Tapa om det är något känt problem.Det blev inte så bra
afe
Aktiv medlem
Knepigt. Redigerade jag inlägget via webben vart det rätt sedan, utan att korrigera något i texten. Får luska med Tapa om det är något känt problem.
Det ser som sagt helt rätt ut om man redigerar, men googlar man verkar problemet förekommit tidigare.
Nu skall jag testa en grej, redigera inte detta så det blir snyggt.Det ser som sagt helt rätt ut om man redigerar, men googlar man verkar problemet förekommit tidigare.
afe
Aktiv medlem
Nu skall jag testa en grej, redigera inte detta så det blir snyggt.
Jag är inte moderator i det här forumet, så jag kan inte redigera
Aha... Ok ny test.Jag är inte moderator i det här forumet, så jag kan inte redigera
Nähä det gick inte bättre det. Det får bli felrapport till Tapatalk.Aha... Ok ny test.
afe
Aktiv medlem
Tror jag fick bort reklamen för Tapatalk iallafall...
Japp - nu är där ingen reklam för eländet
ErlandH
Aktiv medlem
Inte hört om felet, men skall kika. Testar ett svar själv här via Tapatalk för att se hur det blir.
Va? Jag mejlade ju er om detta förea veckan när andra på forumet uppmärksammade mig på problemet.
adl
Aktiv medlem
Jag är på semester egentligen så har besparats icke-kritiska felrapporter - men kan inte hålla mig ifrån forumet...
Testar med betan till Tapatalk 4
adl
Aktiv medlem
När jag skriver för snabba inlägg med Tapatalk får jag ett felmeddelande om att det måste gå minst 60 sekunder mellan varje postning. Det felmeddelandet har helt klart fel teckentabell. Har försökt ta en skärmdump men inte lyckats än.
Kan det vara felmatchade teckentabeller som spökar?
Kan det vara felmatchade teckentabeller som spökar?
Kalleboston
Aktiv medlem
Hej alla.
Jag undrar om tapatalk funkar för er andra? Det har inte funkat för mig på en vecka snart.
Jag undrar om tapatalk funkar för er andra? Det har inte funkat för mig på en vecka snart.