ANNONS
Annons

Ta bort bild

Produkter
(logga in för att koppla)
lj_naturfoto skrev:
Hej jag har lagt in en bild dubbelt hur tar jag bort en mvh lennart

Av nån anledning finns det inget enkelt sätt, tyvärr.

Du måste istället skapa ett nytt album och flytta bilden dit. Albumet skall då vara "opublicerat".

Hej Lennart!

Jag vet inte om jag har missuppfattat ditt problem men att ta bort en bild är lätt. Öppna albumet klicka på redigera eller på bilden och välj sedan radera. /Göran

KVICK skrev:
Hej Lennart!

Jag vet inte om jag har missuppfattat ditt problem men att ta bort en bild är lätt. Öppna albumet klicka på redigera eller på bilden och välj sedan radera. /Göran

Hmmm... Har för mig att detta inte gick att göra tidigare... Frågade redaktionen om hur jag skulle gå till väga för att ta bort vissa bilder från mina album, och fick det svar som jag sedan gav till Lennart. Kanske en "ny" implementation? Kul!

Som jag har förstått kan man ta bort (radera) en bild i ett inlägg så länge som man kan läsa ordet redigera. Men det försvinner efter kanske tio minuter. Därefter går det inte.
Och vid radering försvinner hela inlägget, inte bara bilden.

per

Radering av bild

Som jag har förstått kan man ta bort (radera) en bild i ett inlägg så länge som man kan läsa ordet redigera. Men det försvinner efter kanske tio minuter. Därefter går det inte.
Och vid radering försvinner hela inlägget, inte bara bilden.

per

Hej och tack för svar!
Efter idogt letande hittade jag funktionen RADERA och jag fick bort mina bilder. Man lär så länge man är med.....

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar