** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **
Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Tålig kameraförvaring

Produkter
(logga in för att koppla)
Hallå

I januari ska jag dra jorden runt och självklart tar jag med min systemkamera. Jag har en Samsonite-väska samt en originalväska från Canon, men funderar nu på om det finns några tillbehör för att undvika vattenskador och liknande. Jag vill kunna ta med kameran till beachen etc. utan att riskera några skador från sand osv.

Är det oundvikligt att jag måste köpa ny väska isf? Tänkte om det finns nån typ av påse/liknande man kan lägga kameran i innan man lägger den i väskan.

Tips uppskattas!
Tack på förhand.

(kameran i fråga är en Canon eos 350d)

Soft Pouch Bino verkade ju ha någon typ av överdrag utanpå det svarta, riktigt bra. Helt ok rent prismässigt också... 300:- är jag ju beredd att lägga. Det är ändå smuts och sand som är viktigast, vattnet kan jag undvika med en tätförsluten bag som man kan köpa där nere.

Tack för tipset!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar