matti
Aktiv medlem
Är det här något som det finnsbelägg för någonstans genom tester eller är det det att du känt på den ena sen på den andra och tagit dig en uppfattning ?
Jag tycker dom är ungefär lika plastiga i känslan bägge två
mvh / Matti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det här något som det finnsbelägg för någonstans genom tester eller är det det att du känt på den ena sen på den andra och tagit dig en uppfattning ?
Jo, plast (av bra kvalitet) har nog sina fördelar i svinkyla. Kropp var på väg till nordpolen ("same same" men på andra sidan jorden ;-).....det finns inga isbjörnar vid sydpolen ;-)
har vi vandrat av frågan i fokus ?... jo
Och ingen som kan svara på hur känslig de rörliga delarna i kameran är för stötar ? spegeln osv.
jo det är ju just det, hur ska man "översätta" en skoter tur till stötar i kameran, det är en svår fråga jag förstår det. det stor problemet med skoter turerna tror jag är att det är så upprepande det skumpar hela hela tiden. så det är som att stå å skaka kameran var tredje sekund typ, bilden jag får i huvudet är att det kommer bli glapp eller nått ? kanske inte ens kan bli så, bara en bild jag drömt ihop i mitt huvud
Vet inte om man måste vara medlem, men denna tråd visar hur en kille låter en D90 vara ute hela natten, med frost och snö över hela kameran morgonen därpå, och finner att...
1) kameran fungerar utan problem
2) batterierna funkar även de...
http://www.nikoncafe.com/vforums/showthread.php?t=206956&highlight=d90+night
Bli gärna medlem på denna kanonsajt, gratis.