marianil
Aktiv medlem
För er som följde min förra tråd där jag funderade lite kring 7D med 18-200 objektivet kan jag meddela att det tyvärr inte blev någon kamera inhandlad när jag var i New York.
Hade turen att få klämma och känna på en hos Adorama som hade ett ex kvar när jag var där. Fick dock se mig besegrad och inse att detta kamerahus blir för stort och för tungt för mig. Även om jag vill ha kameran för dessa funktioner och prestanda, men greppet fungerade verkligen inte för mina händer.
Sååå små händer anser jag inte att jag har, men som sagt var, ingen 7D.
Så nu är frågan i stället, vad köper jag i stället?
Sitter med en 350D som jag ledsnat på bruset och att det i princip endast fungerar att fotografera i ISO 800 som max i nödfall.
Objektivmässigt så blev det Canons nya 15-85:a och än så länge är jag nöjd!
Tips? Idéer?
Hade turen att få klämma och känna på en hos Adorama som hade ett ex kvar när jag var där. Fick dock se mig besegrad och inse att detta kamerahus blir för stort och för tungt för mig. Även om jag vill ha kameran för dessa funktioner och prestanda, men greppet fungerade verkligen inte för mina händer.
Sååå små händer anser jag inte att jag har, men som sagt var, ingen 7D.
Så nu är frågan i stället, vad köper jag i stället?
Sitter med en 350D som jag ledsnat på bruset och att det i princip endast fungerar att fotografera i ISO 800 som max i nödfall.
Objektivmässigt så blev det Canons nya 15-85:a och än så länge är jag nöjd!
Tips? Idéer?