Annons

Svensk manual till en eos 350d

Produkter
(logga in för att koppla)

baski

Aktiv medlem
Tjena!

Nyss köpt mig en begagnad eos 350d, men fick dock inte med någon manual.
Jag har hittat en manual på internet, dessvärre är den på engelska.
Har sökt runt lite på internet efter en svensk manual, typ i pdf format utan framgång.
Är det någon som vet vart man kan ladda ner en svensk manual, då det är att föredra framför en engelsk?
 
Tjena!

Nyss köpt mig en begagnad eos 350d, men fick dock inte med någon manual.
Jag har hittat en manual på internet, dessvärre är den på engelska.
Har sökt runt lite på internet efter en svensk manual, typ i pdf format utan framgång.
Är det någon som vet vart man kan ladda ner en svensk manual, då det är att föredra framför en engelsk?

Lyckades inte kopiera länken men det finns på Canons hemsida
om du går in på canon.se och klickar på support så har du en länk till drivrutiner och användarmanualer.

Inte den mest lättnavigerade sidan.
 
Tjena!

Nyss köpt mig en begagnad eos 350d, men fick dock inte med någon manual.
Jag har hittat en manual på internet, dessvärre är den på engelska.
Har sökt runt lite på internet efter en svensk manual, typ i pdf format utan framgång.
Är det någon som vet vart man kan ladda ner en svensk manual, då det är att föredra framför en engelsk?

Min dog för ett tag sen efter drygt 120000 tagningar. Tror att jag ska ha manualen nånstans. Maila adressen så skickar jag den om jag hittar den.

mvh Pierre
 
Stopp och belägg. Kan ha lovat för mycket....ser att jag har kvar min gamla coolpixmanual men 350d hittar jag inte just nu....kan ha slängt den under storstädning...ska kolla vidare dock....
 
Stopp och belägg. Kan ha lovat för mycket....ser att jag har kvar min gamla coolpixmanual men 350d hittar jag inte just nu....kan ha slängt den under storstädning...ska kolla vidare dock....

Hittade manualen på internet, men om du fortfarande är intresserad utav att skicka mig en manual (dvs om du hittar den) så får du mer än gärna göra det, då det brukar kunna vara händigt med en inbunden manual som man kan ta med sig.
Tack för din vänlighet förresten
 
Hittade manualen på internet, men om du fortfarande är intresserad utav att skicka mig en manual (dvs om du hittar den) så får du mer än gärna göra det, då det brukar kunna vara händigt med en inbunden manual som man kan ta med sig.
Tack för din vänlighet förresten

Jodå hittade den...maila adressen via min profil så skickar jag den...kommer aldrig att behöva den mer
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.