Annons

Svart vs ljusgrå 70-200/2,8G IF-ED VR

Produkter
(logga in för att koppla)

Carl_X

Ny medlem
Nu är det dags att lägga en beställning på en Nikon 70-200/2,8G IF-ED VR. Men frågan är om man ska ha den svarta eller den ljusgråa. Vilken har du/hade du valt och varför?
 
Svart, för att vitt är jävligt fult på en svart kamera. Jag har aldrig fattat varför vitt ens är ett alternativ. Om man inte är kåt på uppmärksamhet förstås.
 
Carl_X skrev:
Nu är det dags att lägga en beställning på en Nikon 70-200/2,8G IF-ED VR. Men frågan är om man ska ha den svarta eller den ljusgråa. Vilken har du/hade du valt och varför?
--------------------------------------------------
Köp den du själv tycker är snyggast..det är ju trotts allt du som ska ha den/använda den och funktionsmässigt/optiskt skiljer det ju dom inget åt...personligen tycker jag den svarta är snyggast och om man bortser från storleken så drar den svarta gluggen inte till sig lika mycket uppmärksamhet som den vitgråa...den är mer diskret helt enkelt.
 
Beställde en ljusgrå i somras från Cyberphoto, väntade i 2 månader sen fick det bli en svart istället när den aldrig kom hem...och som det ser ut nu så verkar det inte finnas någon hemma nu heller.
Men hoppas du har lite mer tur!
 
Carl_X skrev:
Cyberphoto har.
"Status: beställningsvara, produkten tas hem på beställning. Normal leveranstid är 7 dagar till vårt lager. Denna leveranstid förutsätter att vår leverantör har varan på lager."

Med tanke på att den gråa har varit restad hos B&H i en halv evighet har jag mycket svårt att tro att den finns i lager i Sverige...

Edit: Daniel hann före...
 
Såg en ljusgrå på Media Markt i Lund. Fast Canons vita är mycket sexigare måste jag tyvärr meddela.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.