Annons

Svarskommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

ulricahdesign

Aktiv medlem
Svarskommentarerna är ju borttagna ifrån listan med senaste kommentarer.. kan någon förklara om det finns någon djupare tanke än den jag läst i någon annan tråd, att man bara exponerar bilden igen när man tackar för att generera att bilden blir ännu mer uppvisad och kommenterad?

Jag tycker om att läsa svarskommentarer, ibland kanske jag skriver en liten "fråga" i min kommentar och då är det intressant att läsa svaret.

Kan man inte ha en länk som heter "Senaste svarskommentarer" då? Då kan man ju välja själv om man vill se eller inte..

ulricahdesign skrev:
Jag tycker om att läsa svarskommentarer, ibland kanske jag skriver en liten "fråga" i min kommentar och då är det intressant att läsa svaret.
Ett tips annars kanske kan vara att klicka på "bevaka bild." Beror så klart på hur mycket man kommenterar och hur många frågor man ställer, men jag brukar köra med den där jag önskar svar eller är nyfiken på andra kommentarer som kanske kommer in. Andra bilder brukar jag kolla tillbaks på då och då från länken kommenterade bilder på min sida.

Jag tycker man borde kunna se svaren under sin egen sida där man har alla sina kommentarer samlade. Då kan man lätt se vilka som har tackat och/eller svarat på en fråga. Det skulle underlätta kommunikationen avsevärt.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto