Graylingman
Aktiv medlem
Jag vet inte ett smack om surfplattor. Jag har aldrig ens testat att använda en, men nu funderar jag på att köpa en i julklapp till den 8-åriga dottern. Jag tänker mig att den ska kunna användas som musikspelare med externa högtalare, antingen trådlösa eller via kabel. Dessutom se på film, youtubeklipp etc. Jag har en del filmer på den stationära datorn och om det går att dela ut den mappen i det trådlösa nätverket så att hon kan sitta i sitt rum och titta vore det käckt. Dessutom lär det finnas mängder av pedagogiska spel och övningar i t ex matte och andra skolämnen, vilket också låter intressant.
Budgeten är inte jättefet, går det att få något användbart för 1500, kanske? Vad är viktigt att tänka på? Som sagt... vi har ingen platta i familjen sedan tidigare och jag har noll koll. Upplys mig!
Budgeten är inte jättefet, går det att få något användbart för 1500, kanske? Vad är viktigt att tänka på? Som sagt... vi har ingen platta i familjen sedan tidigare och jag har noll koll. Upplys mig!