Annons

Summicron 50/2 Svart värde/säljare

Produkter
(logga in för att koppla)
Gammal tråd förvisso men satt och kollade katalogen från LPs senaste auktionen och kom att tänka på den.

Det som fick mig att minnas tråden var att exemplar från 1962 gick för 110000:-

Gammal tråd förvisso men satt och kollade katalogen från LPs senaste auktionen och kom att tänka på den.

Det som fick mig att minnas tråden var att exemplar från 1962 gick för 110000:-

Tjena, tack! Jag har pratat med LP. De hade redan stängt januariauktionen då. Tänkte skicka in till nästa. Liten tvekan dock när man ser deras hemsida som är rätt trist, ingen info om kommande auktioner osv. Eller är det jag som inte hittar? Når de verkligen ut internationellt?

De har väl inget fastställt datum för nästa auktion, gissar jag. De auktioner som listas under "kommande auktioner" gick under helgen som var

Om man registrerar sig hos LP Foto så får man email om kommande auktioner.

Tjena, tack! Jag har pratat med LP. De hade redan stängt januariauktionen då. Tänkte skicka in till nästa. Liten tvekan dock när man ser deras hemsida som är rätt trist, ingen info om kommande auktioner osv. Eller är det jag som inte hittar? Når de verkligen ut internationellt?

Ja, du kan lita på LP Foto. De har en internationell kundkrets. Jag har handlat med dem i 25 år.

ANNONS