Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Studiofoto-kurs i Växjö
- Trådstartare jättebra
- Start datum
geronimo13
Aktiv medlem
Nu är planeringen klar
Hej allihopa!
Nu är planeringen klar.
www.dkj.se/temp/studiokurs.pdf
Anmäl er snarast platserna är begränsade!
Värt att notera är att man behöver en egen digitalkamera samt att kursen är uppbyggd på att deltagarna ska fotografera mycket och jag är närvarande som handledare/instruktör.
Synpunkter är välkomna.
Hej allihopa!
Nu är planeringen klar.
www.dkj.se/temp/studiokurs.pdf
Anmäl er snarast platserna är begränsade!
Värt att notera är att man behöver en egen digitalkamera samt att kursen är uppbyggd på att deltagarna ska fotografera mycket och jag är närvarande som handledare/instruktör.
Synpunkter är välkomna.
jättebra
Aktiv medlem
Låter intressant, speciellt de sista 2 gångerna.
Första gången är på en tisdag, och de andra är på måndagar. Min första tanke var att det kanske är svårt att hinna dit vid 16.30 på en vardag eftersom de flesta förmodligen jobbar. Jag kanske kan hinna om jag jobbar in lunchen lite, men är det fler som har svårt att hinna så kanske det går att skjuta fram någon timme.
Första gången är på en tisdag, och de andra är på måndagar. Min första tanke var att det kanske är svårt att hinna dit vid 16.30 på en vardag eftersom de flesta förmodligen jobbar. Jag kanske kan hinna om jag jobbar in lunchen lite, men är det fler som har svårt att hinna så kanske det går att skjuta fram någon timme.
geronimo13
Aktiv medlem
Björn R. skrev:
Jag slutar 16.30 så det är lite pressat för min del med.
Hej!
Kanske kan skjuta på det till 17, just nu 7st anmälda. En till så blir det av och då mailar jag ut till alla och kolla synpunkter på 17 istället.
geronimo13
Aktiv medlem
geronimo13 skrev:
Hej!
Kanske kan skjuta på det till 17, just nu 7st anmälda. En till så blir det av och då mailar jag ut till alla och kolla synpunkter på 17 istället.
Nu är kursen full, info kommer ut inom kort.
geronimo13
Aktiv medlem
Björn R. skrev:
Menar du fullbelagd eller bara så att kursen blir av.
Jag kan inte svara riktigt än på om jag kan nämligen.
Kursen är fullbelagd.
geronimo13
Aktiv medlem
Björn R. skrev:
Det vart ju synd!
Maila info så kan du hamna på reservlistan.
geronimo13
Aktiv medlem
Hej
Någon som vet om det är mer fotokurser i växjö ?
/johan
Jag kan tänka mig köra en endags workshop om intresse finns.