Annons

"Strålande" bilder

Produkter
(logga in för att koppla)
Håller med...mycket intressant...blev mest sorgsen över de två sista sidorna där man ser hur livet stod sig innan olyckan.
Tyvärr finns det alltför många "olycksplatser" på denna jorden..
Mvh Thomas
 
Skrämmande men ändå lockande reportage ikväll i TV. Den övergivna staden Pripjat vid kärnkraftverket verkade vara ett högintressant foto-objekt. Där fanns ingredienserna för en surrealistisk härdsmälta. En öde och igenväxande stad som lämnades precis som den var. Ett nyuppsatt nöjesfält som aldrig kom till användning t.ex. Och det tickade och tickade i mätutrsutningen, men en dag var inte så farligt ändå, inte farligare än att vistas ute i solen en vanlig sommardag här hemma tydligen. Men en sörjig hög där vatten samlats och runnit till tickade så mycket att guiden varnade för att trampa där.
 
tokresa vet jag väl inte om man kan kalla det... skulle kunna tänka mig att åka dit...

Men rent spontant så tänker jag på alla stackare på FS som med ljus o lykta letar efter tomma öde industrilokaler till fotografering... åker man hit så har man nog mer än man behöver.. :)
 
Kalle_B skrev:
tokresa vet jag väl inte om man kan kalla det... skulle kunna tänka mig att åka dit...

Men rent spontant så tänker jag på alla stackare på FS som med ljus o lykta letar efter tomma öde industrilokaler till fotografering... åker man hit så har man nog mer än man behöver.. :)

Jag vet inte om man ska kalla oss stackare :)

Men med vårt intresse så är nog stora delar av östeuropa högintressanta områden kan jag tro.
 
Det var någon som sörjde att dom missade Packat & Klart som hade ett reportage om Tjernobyl.
Programmet går i repris idag Kl 15:30 i SVT1
 
Tack för att jag fick ta del om dina bilder från Tjernobyl, tankeväckande och så tragisk

Hittade ju detta i tid, så skall kolla in packat o Klart
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.