Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stormen (Stockholm)

Produkter
(logga in för att koppla)

od_foto

Aktiv medlem
Skulle gärna vilja olåta stormen som kommer i natt, men jag vet inte riktigt hur eller var. Någon mer som är sugen och som har lite konkreta planer?

Men än så blåser det ju inte, så kanske fredag kväll är bättre, då går det väl också mer vågor om det blåst ett tag...

Nej visst inte, man får lägga upp stormen från annat håll i landet också, men jag tänkte inte åka så långt för att plåta :)

Samla er syd och västbor och låt inte 08:eek:rna få någon del av väntade vädret ;)

Undrar hur många exp. det krävs för att bara släppa igenom en liten bris till Sveriges baksida...

Mvh/Gunte..

Ska ni hålla på sådär får ni skapa en egen tråd :-D

Men är det verkligen ingen i Konungsliga Hufvudstaden som vill ut och fota oväder?

ta en plastpåse runt kameran..hål för gluggen och gummisnodd runt.. som regnskydd om du inte har "riktigt"

plåta gärna vanliga stockholmsvyer som man inte tänker sig i stormväder. gamla stans gränder lär bli rätt blåsiga och tomma.

fånga rörelserna.. typ flyganse skräp eller så

lycka till

Bakvind på Ostkusten.....

gunte skrev:
Samla er syd och västbor och låt inte 08:eek:rna få någon del av väntade vädret ;)

Undrar hur många exp. det krävs för att bara släppa igenom en liten bris till Sveriges baksida...

Mvh/Gunte..
He, he. Sydvesten är på, säkrad med gaffa-tape.
TILL HAVS !!! Med Finepixen i ett syltglass.
Detta fixar vi; medan Stockholmarna antagligen rustar sig med paraply........

Bilagor

• p_seatty.gif
    p_seatty.gif
    523 bytes · Visningar: 782
Sett dig på tåget..

od_foto skrev:
Ska ni hålla på sådär får ni skapa en egen tråd :-D

Men är det verkligen ingen i Konungsliga Hufvudstaden som vill ut och fota oväder?
Du får komma hit till Vestkusten, Anna; men lemna paraplyen hemma :))
Hälsar Erik...från den Konungsliga Bohuslän..

Bilagor

• i_smil.gif
    i_smil.gif
    1.6 KB · Visningar: 717
Ja,,, såhär ser det ut idag, denna stormiga dag, 4 mil NV om Tjockhult.

Bilagor

• pict74891.jpg
    pict74891.jpg
    25.3 KB · Visningar: 598
Men det blåser ju lite i Halmstad trots solen då....

Sol och vind, en vacker kombination...

Bilagor

• stormsmall.jpg
    stormsmall.jpg
    94.4 KB · Visningar: 432
När jag ser ut genom fönstret här i 08, inser jag iallafall att det skulle vara svårt att fota ett landskap utan att få rörelseoskärpa i molnen.

Attans så snabba dom är.

Jag drar in till stan strax. Kommer röra mig runt city, Hötorget, ner mot Riddarholmen för att kanske få lite stänk från Riddarfjärden och så. Om någon trots allt vill hänga på så finns mitt mobilnummer i min portfolio.

PS Tack för tipset Janne, ska ta några såna utanför hemmet innan jag far iväg!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar