Annons

Stoppa att se bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

SGÖ

Aktiv medlem
En stilla undran, man sitter och tittar på nya bilder som kommit in, klickar på en som man vill titta på, och då kommer det upp en text

"Du har ej rättigheter att se denna pool/bild"

Om man nu inte vill visa sina bilder, varför lägger man upp dem på Fotosidan??? bara funderar vad är tanken med att stoppa???
SGÖ

Kan du lägga in en länk till bilden. Det blir så ibland har jag också märkt men då brukar det stå att man ska "prova denna länk istället", så kommer bilden upp. Fråga under "fotosidan.se" istället så brukar redax vara mera alerta på att svara.

Om bilden inte finns kvar så står det att den inte finns/är borttagen.

Jag har märkt att texten du syftar på ibland kommer upp när någon länkat till en bild/bildsida i forumet och länkningen inte riktigt funkar men då brukar det finnas en textlänk så man kommer vidare till sidan och bilden. Jag vet inte varför det blir så ibland.

Att man vill ta bort bilder är ju inte så konstigt för ibland behöver man ju rensa bort gamla bilder för att få plats med nya eller att man nått 'taket' för hur många bilder man får lägga in.

Det finns en del sådana konstigheter på fotosidan. T.ex när jag avpublicerat bilder från ett album men inte raderat bilderna så kan man ändå se dom och få kommentarer på dom om man lagt dom i pool. Där försvinner dom tydligen inte förrän man raderat dom helt. När någon tittar i min portfolio kommer bilden upp i min lista över senaste betittade bilder men när jag klickar på länken kan man inte se bilden, vilket man kan med bilder i andra albumtyper.

Det är inga konstigheter, men titta på de flesta barnbilder, så kommer detta upp

Du har ej rättigheter att se denna pool/bild

Det jag undrar över varför man inte kan visa dem öppet, är jag inloggad går det bra, men varför måste man logga in för att se en bild ???

Flytta kan väl bara redax eller forumvärd men man kan ju fortsätta och lägga in nästa inlägg där man vill ha det och sedan länka dit?

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto