Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stolen Photos!

Produkter
(logga in för att koppla)
Någon som kan ryska och kan klura ut hur man kontaktar admins på den ryska sajten...?
 
Vad tusan! Allt i det där galleriet verkar ju var stulet. Jag känner igen hur många bilder som helst där.

Freddy Billqvist har en hel del bilder där, Janne Arleklint, Maria Wiberg, Mika Hyvärinen och Pavel Maira är bara några av alla fotografer jag kände igen där. Nu är jag upprörd!!!
 
Jag har mailat de fotografer jag radade upp nu och påpekat att deras bilder finns i detta galleri. Ska maila till adressen Christer länkade oxå.
 
Fy satan så nedrigt! ja det här stärker än mer mina misstankar om att de flesta oaktiva medlemmar inte har rent mjöl i påsen.

Har någon anmält detta till redaktionen?

Vore roligt att höra vad killen hade för "anledning" att göra sådär.

Måste passa på att tacka Victoria för tipset också!
 
Jura

Den här tjejen / killen som stulit bilderna borde troligen vara medlem här på fotosidan

Jura1 från trollhättan
 
Senast ändrad:
Har hittat minst två till som jag mailat nu: Michael Levin och Henrik Plyhm.

Känner igen massor med bilder fortfarande, men de kräver mer efterforskningar innan jag hittat igen fotografen.
 
Det är förjävligt. Hoppas ryska admin tar sitt ansvar och tar bort bilderna.

Samtidigt är jag lite nyfiken på Victoria Schmidt som startade denna tråd. Vem är det?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.