ANNONS
Annons

Stockholmsträff!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ojoj, vilken härlig mängd av bilder det blev, och jätteroliga är dom! Jag ser ju helt normal ut på vart-enda ett... :)

Och en jättetrevlig kväll blev det också! Med en del allvar, såväl som en del skoj!

Kriss, *glad* tack själv hörrududu!
-Christian
 
Åh så en bild från mig.

Några av damerna roar sig med sina "leksaker?" eller "Verktyg?".

/David
 

Bilagor

  • f_lt_711-031 liten.jpg
    f_lt_711-031 liten.jpg
    30.5 KB · Visningar: 233
Rackarns trevlig träff ser det ut att ha varit... jag som normalt bor inom en liten stunds resa från huvudstaden befann mej förstås 225 mil därifrån just den här kvällen... men det blir fler träffar hoppas jag.
 
självklart blir det fler gånger. att gå på krogen med en massa fotografer är skitkul. pja, det kanske är roliga människor oxå.. kanske därför? ;o)

men du får INTE komma, du tar alldeles för dåliga bilder!!
haha, skoja bara!! ;oD
*dålig humor så här mitt i natten*
alla är förstås jättevälkomna!! the more, the merrier, eller vad det heter! :eek:D

tjo!
 
Vänta bara till du ser hur dålig jag är FRAMFÖR kameran, du kommer att rysa i mörkrummet

moooooaaaahahaha....
 
Även om jag hade kul under min korta stund med gänget verkar ni ju haft roligare efter att jag gått. Det kanske var en förutsättning...

När blir det nästa gång?

/skåningen
 
Vi har pratat lite löst om pick nick med kyckling och vin i augusti. Förslagsvis vid Djurgårds Brunn och gräset runt om.

Man kan göra en sagolikt saftig och fin kyckling i lergryta, en schysst potatissallad, gott bröd och en oliv-tapenad att smaska på. Och gott att dricka.

Sen plåtar man en serie "Pick Nick i Det Gröna".
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.