Annons

Stockholmsträff den 28 augusti!

Produkter
(logga in för att koppla)
Om ett stamställe är definierat så är ett rullande dagsschema att föredra.

Då finns det en dag som passar även om du går en kvällskurs på onsdagar, jobbar måndagar osv.

För att slippa omställningar med storhelger så kan dejten vara den andra veckan varje månad.
Jul/nyår, midsommar mm går fria då.

Dagsförslag är då veckodag 1, 2 , 3 och 4 rullande under årets tolv månader.
Visseligen inträffar ju semestertider under sommardelen men då fylls det på med stockholmsturistande fotosidanmedlemmar.

Hur låter det?

Roben
 
Roben skrev:

För att slippa omställningar med storhelger så kan dejten vara den andra veckan varje månad.
Jul/nyår, midsommar mm går fria då.

Dagsförslag är då veckodag 1, 2 , 3 och 4 rullande under årets tolv månader.
Visseligen inträffar ju semestertider under sommardelen men då fylls det på med stockholmsturistande fotosidanmedlemmar.

Hur låter det?

Roben

Om jag förstår dig rätt skulle nästa bli mån 8:e sep, därefter tis 7:e okt, är jag me?
 
Du är me´!

Men för att det inte ska bli kalendermissförstånd så bör man nog definiera det så här;

Den andra måndagen inom kalendermånaden,
andra tisdagen... osv

Det blir då för årets avslutande månader

8 sep
14 okt
12 nov
11 dec
 
Senast ändrad:
åkej.. nu är jag lite bakfull (läs: trött) så jag har väl inte varit allt för påhittig när jag satte ihop en bildstory av gårdagens bilder.
:eek:/
jag är dessutom osäker på namnen på vissa, så rätta mig om jag skrivit fel.

Här är kvällen dokumenterad.

och vi GLÖMDE ju en grej! det blev ju ingen fotoduell!! *snyft*
 
Tack för en trevlig gårdagskväll... storyn blev ju bra också.

Jo, en återkommande träff varje månad är jag helt för, antingen rullande dagsschema eller onsdagar. Dock måste jag ju säga att jag tyckte väl inte att mosebacke var nåt superställe, varken mat eller dryckesmässigt. Tycker bättre om att variera mig. Dock kanske man kan ha mosebacke som hållpunkt om inget annat bestäms.
 
gors skrev:
Men vad är en fotoduell?

En förklaring av fotoduell....
En fotoduell innebär att två stycken står rygg mot rygg med varsin kamera.

Vid signal går båda 10 steg, vänder sig därefter om och så snabbt som möjligt tar en så bra bild som möjligt på den andra personen. :)
 
Bra bilder Christel....
Nu är jag ännu mer besviken över att jag inte var där! Så det är bara att sätta upp utgång övriga tillfällen
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.