Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Stockholm 6/2?
- Trådstartare FotoRichard
- Start datum
jido
Aktiv medlem
Tar det aldrig slut.....jo efter det här så
Hoppsan - den tredje bilden var rätt vass! Synd jag missade turen idag.
quarc
Aktiv medlem
Hoppsan - den tredje bilden var rätt vass! Synd jag missade turen idag.
Trist du inte kunde vara med.
Bilden funkar i detta lilla format, men håller inte för så mycket mer.
jido
Aktiv medlem
Bilden funkar i detta lilla format, men håller inte för så mycket mer.
100 kb of fame ...
jagarbosse
Aktiv medlem
här kommer lite urval av några ok bilder.
Länk till några bilder.
tack för idag allihopa. riktigt trevligt att träffa likasinnade, som till skillnad från andra bekanta inte tröttnar när man börjar prata M, A, S eller P-modes, nya gluggar osv
Länk till några bilder.
tack för idag allihopa. riktigt trevligt att träffa likasinnade, som till skillnad från andra bekanta inte tröttnar när man börjar prata M, A, S eller P-modes, nya gluggar osv
quarc
Aktiv medlem
Eftersom vi pratade om det idag, så uppgraderade jag Bibble när jag kom hem (alla som köpt efter 2006, fick uppgradera fritt). Nedan är en variant på min svanbild gjord i modulen Andrea i Bibble5 som simulerar:
Tri-X
T-MAX 5 minuter
Forte Fortezo Hard (3.7)
Tri-X
T-MAX 5 minuter
Forte Fortezo Hard (3.7)
Bilagor
HooX
Avslutat medlemskap
Tack för igår, trots det något trista ljuset en mkt trelig dag
Börjar med bilderna då vi pratade om 1/8 sekund.
Sen kastar jag in en variant av D700 in twilight känsla nånting. HaHa.
Bilderna som inte är på oss fotografer, finns att se i större format på min webb www.jimmyb.se
Börjar med bilderna då vi pratade om 1/8 sekund.
Sen kastar jag in en variant av D700 in twilight känsla nånting. HaHa.
Bilderna som inte är på oss fotografer, finns att se i större format på min webb www.jimmyb.se
Bilagor
J0£L
Aktiv medlem
Jag får också passa på att tacka för en trevlig fotorunda från igår. Kul med lite nya ansikten också .
Bilagor
J0£L
Aktiv medlem
Och några till...
För den som vill kika lade jag upp lite flera bilder från gårdagens runda här: http://www.jbphoto.se/Coppermine/thumbnails.php?album=59
För den som vill kika lade jag upp lite flera bilder från gårdagens runda här: http://www.jbphoto.se/Coppermine/thumbnails.php?album=59
Bilagor
Senast ändrad:
FotoRichard
Aktiv medlem
Verkar ha blivit en riktigt lyckad dag trotts allt...synd bara att jag fick förhinder. Får försöka komma ifrån en annan helg.
jagarbosse
Aktiv medlem
Verkar ha blivit en riktigt lyckad dag trotts allt...synd bara att jag fick förhinder. Får försöka komma ifrån en annan helg.
Det blev faktiskt väldigt lyckat, trots världens största softbox ovan huvud!
Vi diskuterade även att samlas och fota lite med blixtar för att öka på men även dela med oss av våra kunskaper. Men jag ska starta en ny tråd om det!
Soldyrkare
Aktiv medlem
Soldyrkare
Aktiv medlem
quarc
Aktiv medlem
Hej på Er,
ja vilken underbar fotodag vi hade! Härligt. Här kommer lite av bilderna från dagen.
Du lyckades fånga sothönan till slut i alla fall
Soldyrkare
Aktiv medlem
Ja, så klart 'ler.
Hade önskat lite mer av följande två bilder som jag tycker har en fin värme. Behålla den vita och sotsvanen och ta bort det andra i bakgrunden. Tycker det saknas skärpa synd nog.. men bara fortsätta fånga ögonblicken.
Hade önskat lite mer av följande två bilder som jag tycker har en fin värme. Behålla den vita och sotsvanen och ta bort det andra i bakgrunden. Tycker det saknas skärpa synd nog.. men bara fortsätta fånga ögonblicken.
Bilagor
leoni72
Aktiv medlem
Hej allihopa!
Tack för en trevlig fotodag... trots en del frusna fingrar på slutet! Händelserik, spännande och med en del överraskningar!
På återseende. Här kommer mina bilder:
Roligt med nya och gamla fotokompisar!
Tack för en trevlig fotodag... trots en del frusna fingrar på slutet! Händelserik, spännande och med en del överraskningar!
På återseende. Här kommer mina bilder:
Roligt med nya och gamla fotokompisar!
Bilagor