Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Sthlm: Vansinnigt fotosugen lör 10/5
- Trådstartare jido
- Start datum
granden-
Aktiv medlem
Tänkte ta och ringa dig när jag är klar vid quarnevalen, vet inte om jag dina båda nummer men lägg ut det du tar med dig imorgon så ringer jag på det när jag är klar.jido skrev:
Då är vi nere på en bana ggr två timmar nu. Inget bord bokad utan det löser vi på plats om fler än Andreas och jag vill äta.
Vi syns kl 17 om ingen vill hänga med och fota tidigare på dagen!
Spaceman Spiff
Aktiv medlem
Som jag räknar är ni nu 5 st och behöver en sjätte man? Jag tar på mig den rollen och fyller upp så att vi blir 6 st.
Var och när träffas vi för tidigare foto?
/Jon
/Jon
jido
Aktiv medlem
Spaceman Spiff skrev:
Som jag räknar är ni nu 5 st och behöver en sjätte man? Jag tar på mig den rollen och fyller upp så att vi blir 6 st.
/Jon
- Jag visste jag kunde lita på dig, Jon!
Vad sägs om att mötas upp vid hötorget vid 13-tiden? Jag tror karnevalståget plus åskådarna kan bli en bra motivflora.
Jag har för övrigt bokat av den andra banan vilket gör att det är slut på platser. Tyvärr meddelade också Boulebokningen att de inte skyltar banorna med namn (jag ville det skulle stå Pentax
HooX
Avslutat medlemskap
mackan skrev:
- Ähh, jag känner mig lite trött
vatusan, skulle det där vara jag .. haha. Den bilden kommer jag inte ihåg att den togs..
Jag har inte bestämt vad när hur jag vill fota i morrn.. Får se i morgon
Kanske fota lite parkaktiviteter innan kl 17 bara.
Eller någon utav aktiviterna Jimmy föreslog.
Senast ändrad:
nvrmnd
Aktiv medlem
jido skrev:
Vad sägs om att mötas upp vid hötorget vid 13-tiden? Jag tror karnevalståget plus åskådarna kan bli en bra motivflora.
Jag är beredd att hålla med dig, jag ska försöka vara där i tid, annars får jag ringa!
HooX
Avslutat medlemskap
jido
Aktiv medlem
- Ok, vi som träffas vid hötorget samlas på trappan vid statyn.minimunk skrev:
Jag hänger också gärna på vid 13-tiden vid hötorget, eftersom jag som sagt redan ändå hade planerat att fotografera quarnevalen.
Var på hötorget tänkte ni ses? (Eftersom jag bara hängt på och träffat folk härifrån en gång tidigare, så jag känner inte igen er...)
Idag blir det fest!