Annons

Sthlm: Vansinnigt fotosugen lör 10/5

Produkter
(logga in för att koppla)
Nej vi körde väl två timmar sist? Har för mig det vart ganska kort med bara en timme. Så tycker vi kör på två.

Hänger nog gärna med, vet dock inte om jag kommer spela något då finanserna ser lite tajt ut just nu... Var dock mer sugen på gatufoto/event men får se vad jag gör!

Då är vi nere på en bana ggr två timmar nu. Inget bord bokad utan det löser vi på plats om fler än Andreas och jag vill äta.

Vi syns kl 17 om ingen vill hänga med och fota tidigare på dagen!

jido skrev:
Då är vi nere på en bana ggr två timmar nu. Inget bord bokad utan det löser vi på plats om fler än Andreas och jag vill äta.

Vi syns kl 17 om ingen vill hänga med och fota tidigare på dagen!
Tänkte ta och ringa dig när jag är klar vid quarnevalen, vet inte om jag dina båda nummer men lägg ut det du tar med dig imorgon så ringer jag på det när jag är klar.

Som jag räknar är ni nu 5 st och behöver en sjätte man? Jag tar på mig den rollen och fyller upp så att vi blir 6 st.

Var och när träffas vi för tidigare foto?

/Jon

Spaceman Spiff skrev:
Som jag räknar är ni nu 5 st och behöver en sjätte man? Jag tar på mig den rollen och fyller upp så att vi blir 6 st.

Var och när träffas vi för tidigare foto?

/Jon

- Jag visste jag kunde lita på dig, Jon!

Vad sägs om att mötas upp vid hötorget vid 13-tiden? Jag tror karnevalståget plus åskådarna kan bli en bra motivflora.

Jag har för övrigt bokat av den andra banan vilket gör att det är slut på platser. Tyvärr meddelade också Boulebokningen att de inte skyltar banorna med namn (jag ville det skulle stå Pentax ;), så vi träffas 17.00 i restaurangen bredvid.

- Ähh, jag känner mig lite trött

Bilagor

• 5559-jimmy-på-pendeln-50k.jpg
    5559-jimmy-på-pendeln-50k.jpg
    42.2 KB · Visningar: 474
Jag är med från Hötorget vid 13 tiden och fotar lite karneval.får se sen om jag följer med,

Per

Jag kanske hänger på i morgon till Hötorget. Det beror på om mamsen vill plåta Quarnevalen. I så fall kommer vi att finnas vid Östra station.

mackan skrev:
- Ähh, jag känner mig lite trött

vatusan, skulle det där vara jag .. haha. Den bilden kommer jag inte ihåg att den togs..

Jag har inte bestämt vad när hur jag vill fota i morrn.. Får se i morgon :)
Kanske fota lite parkaktiviteter innan kl 17 bara.
Eller någon utav aktiviterna Jimmy föreslog.

Senast ändrad:
jido skrev:

Vad sägs om att mötas upp vid hötorget vid 13-tiden? Jag tror karnevalståget plus åskådarna kan bli en bra motivflora.

Jag är beredd att hålla med dig, jag ska försöka vara där i tid, annars får jag ringa! :)

Jag hänger också gärna på vid 13-tiden vid hötorget, eftersom jag som sagt redan ändå hade planerat att fotografera quarnevalen.

Var på hötorget tänkte ni ses? (Eftersom jag bara hängt på och träffat folk härifrån en gång tidigare, så jag känner inte igen er...)

Så har jag bestämt mig.
Jag åker först till Kungens Kurva å plåtar lite balla bilar. Sen drar jag vidare till Karlbergs Slott för att fota Militärmuppar :)
Jag är i kungenskurva från klockan 11 ca.
Om någon vill haka på det så kan ni ringa.0705-293626

Bilagor

• dsc_4372.jpg
    dsc_4372.jpg
    83.8 KB · Visningar: 365
minimunk skrev:
Jag hänger också gärna på vid 13-tiden vid hötorget, eftersom jag som sagt redan ändå hade planerat att fotografera quarnevalen.

Var på hötorget tänkte ni ses? (Eftersom jag bara hängt på och träffat folk härifrån en gång tidigare, så jag känner inte igen er...)
- Ok, vi som träffas vid hötorget samlas på trappan vid statyn.

Idag blir det fest!

Bilagor

• imgp4237.jpg
    imgp4237.jpg
    99.9 KB · Visningar: 355
Har ni sett min kulting ...han är så här stor.

Bilagor

• min kulting.jpg
    min kulting.jpg
    76.1 KB · Visningar: 289
Tack för trevligt sällskap alla, skönt väder var det i alla fall!

Några bilder från dagen....

/B

Vid Hötorget i väntan på att andra hugade fotografer skulle dyka upp.

Bilagor

• img_0950.jpg
    img_0950.jpg
    64.4 KB · Visningar: 223
ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto